Ervaringen met de B4009R1 van BMM Electronics
Moderator: Beheerdersteam
Ervaringen met de B4009R1 van BMM Electronics
Hallo,
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn met ervaringen met de B4009R1 van BMM Electronics.
Ik heb (eindelijk) mijn subwoofer zo goed als klaar en ben nu opzoek naar een versterker. Aangezien mijn beperkte budget leek mij deze een mooie uitkomst.
In de subwoofer zitten 2 Peerless SLS315 drivers in een TL opstelling.
Als voeding zat ik aan een zelfbouw te denken, standaart zit er deze voeding bij (denk ik). Ik maak dan een simpele ringkernvoeding, ongeveer gelijk als word besproken in het topic van Barry voor zijn UcD modules.
Ik vroeg mij af of er hier mensen zijn met ervaringen met de B4009R1 van BMM Electronics.
Ik heb (eindelijk) mijn subwoofer zo goed als klaar en ben nu opzoek naar een versterker. Aangezien mijn beperkte budget leek mij deze een mooie uitkomst.
Als voeding zat ik aan een zelfbouw te denken, standaart zit er deze voeding bij (denk ik). Ik maak dan een simpele ringkernvoeding, ongeveer gelijk als word besproken in het topic van Barry voor zijn UcD modules.
Laatst gewijzigd door Fokko op ma 23 jul 2007, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Ervaringen met de B4009R1 van BMM Electronics
Beste Fokko,Fokko schreef:Hallo,
Ik lees nu pas deze topic, maar IK ben diegene die met de 4009 een eindversterker heeft gebouwd en hier naar volle tevredenheid naar luister. Echt een top versterker die alles aankan en dit op een hoog nivo weergeeft.
Ik zal mijn site adres hierbij vermelden zodat jij deze kunt raadplegen.
http://members.chello.nl/m.straatman/
Ik hoop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.
Succes en groeten,
Marcel
Ja ik heb hem gevonden! Bedankt 
Er stond ook test van een review van een voorganger van de BMM Amp. Hierin werd een gainclone vele malen beter gevonden, vaak techniesch maar ook op het gebied van klank.
Maar de amp van Marcel ziet er wel gelikt uit met 2x 500va transformatoren en volledig dubbel uitgevoerde voedingen.
Misschien dan toch ook maar even rondkijken voor een Gainclone.
Er stond ook test van een review van een voorganger van de BMM Amp. Hierin werd een gainclone vele malen beter gevonden, vaak techniesch maar ook op het gebied van klank.
Maar de amp van Marcel ziet er wel gelikt uit met 2x 500va transformatoren en volledig dubbel uitgevoerde voedingen.
Misschien dan toch ook maar even rondkijken voor een Gainclone.