Pagina 1 van 1

e-mail notificatie prive berichten

Geplaatst: di 22 mei 2007, 10:33
door b_force
Mij is het opgevallen dat ik pas een emailtje krijg wanneer ik op het forum zelf al ben.
Wanneer ik niet ingelogt ben, krijg ik ook geen email.

Volgens mij is het idee van de hele notificatie dan een beetje weg ?

Hebben meer mensen daar last van ?

(het is niet heel hinderlijk, maar wel inconsequent natuurlijk.

Geplaatst: di 22 mei 2007, 10:49
door Edo
Geen last van hier. Mijn mailbox staat geregeld vol van notificaties die ik heb aanstaan. En 's avonds log ik pas in om te kijken.

Geplaatst: di 22 mei 2007, 10:54
door b_force
Dat is dan wel gek.

Ik log ook soms pas 's avonds in en dan zie ik wel dat ik een PM heb, maar er stond nog niks in mijn mailbox.
Er komt wel wat in mijn mail box als ik dus ingelogd ben.

Geplaatst: di 22 mei 2007, 14:53
door Wowly
Ik heb er ook geen Probs mee. Als anderen dit wel hebben graag ff doorgeven.

Jan

Geplaatst: di 22 mei 2007, 18:28
door Christian
Ik heb wel eens dat notificatie e-mails pas na een paar uur aankomen. Dan is de laatste reactie bijvoorbeeld geplaatst op 12.00u en ontvang ik pas om 15.30u de e-mail.

Ik zal er eens beter op gaan letten.

Geplaatst: di 22 mei 2007, 20:42
door Henkjan
hier zo op t oog alles prima

Geplaatst: di 22 mei 2007, 21:23
door audioot
bij mij ook alles goed