Mij is het opgevallen dat ik pas een emailtje krijg wanneer ik op het forum zelf al ben.
Wanneer ik niet ingelogt ben, krijg ik ook geen email.
Volgens mij is het idee van de hele notificatie dan een beetje weg ?
Hebben meer mensen daar last van ?
(het is niet heel hinderlijk, maar wel inconsequent natuurlijk.
e-mail notificatie prive berichten
Moderator: Beheerdersteam
