Dringend gezocht, Tang Band W3-871S
Moderator: Beheerdersteam
-
Salamander
Dringend gezocht, Tang Band W3-871S
Ik heb zonet mijn speaker vermoord!!!!
Ik schoot uit met de Accuboor, toen ik als laatste de speakers wilde gaan bevestigen, ...... WHAAAA!!!!
Dwars door het membraam, stom he.
Ja ja ik had geduldig moeten voorboren, maarja als het niet vervelend is wordt het leuk ook minder leuk, zeg ik dan maar.
Goed heeft iemand A.U.B zo'n speaker liggen?
Dit zal wel dagen lang mijn humeur vergallen, vooral omdat de andere speaker al draait en heel goed klinkt (foliespoel en Mundorf Supreme).
Je hoort gewoon de holle matige studio van Alemo racetrack, en het lijkt net of PJ Harvey bij mij op zolder aan het spelen is met de Peel sessie (de laatste va John Peel).
Maar nu heb ik gen stereo(beeld), ..... WHAAAA.
bestellen duurt 2 maanden en portokosten zijn netzoveel als een speaker!!!
Heeft iemand er een liggen, die die wil verkopen?
Ik schoot uit met de Accuboor, toen ik als laatste de speakers wilde gaan bevestigen, ...... WHAAAA!!!!
Dwars door het membraam, stom he.
Ja ja ik had geduldig moeten voorboren, maarja als het niet vervelend is wordt het leuk ook minder leuk, zeg ik dan maar.
Goed heeft iemand A.U.B zo'n speaker liggen?
Dit zal wel dagen lang mijn humeur vergallen, vooral omdat de andere speaker al draait en heel goed klinkt (foliespoel en Mundorf Supreme).
Je hoort gewoon de holle matige studio van Alemo racetrack, en het lijkt net of PJ Harvey bij mij op zolder aan het spelen is met de Peel sessie (de laatste va John Peel).
Maar nu heb ik gen stereo(beeld), ..... WHAAAA.
bestellen duurt 2 maanden en portokosten zijn netzoveel als een speaker!!!
Heeft iemand er een liggen, die die wil verkopen?
Laatst gewijzigd door Salamander op zo 06 mei 2007, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Balen zeg!!
Snel ff henkjan mailen, misschien heeft die ze liggen (www.juioga.nl of zoiets)
Wowly
Oja, verander je topictitel in: Dringend gezocht!! oid, dan weten we dat het niet gaat over de zoveelste vraag oevr deze unit..
Wowly
Oja, verander je topictitel in: Dringend gezocht!! oid, dan weten we dat het niet gaat over de zoveelste vraag oevr deze unit..
-
Salamander
Heb je mischien iets meer info over Henkjan?Wowly schreef:Balen zeg!!
Wowly
- Edo
- Mede-oprichter ZBA
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/profi ... rofile&u=3Sander Bouwhuis schreef:Heb je mischien iets meer info over Henkjan?
- jantje-secuur
-
Salamander
-
Salamander
Jezus, wat klinkt die box goed zeg, ja ja het is er nog maar een maar ik kan je nu al vertellen dat die Mundorf supreme en die spoel z'n werk doet.
Beter dan de geleende zelfbouw Dyn's die ik heb staan.
Het geluid is echt hypnotiserend tikjes, tjakjes, vingers over snaren, uitlopen van distortion terwijl het goed gescheiden blijft van de stem, totale rust die je volledig verorberd tussen de welgeplaatste klanken door, en nee ik heb nog geen glas wijn gehad. De chaos is weg, en veranderd in opgeruimde georganiseerde klanken die je aandacht blijven trekken, verbluffend, .... !!!
Moest ik effe kwijt.
K'moet echt die andre speaker hebben, ik wilde de kapotte al monteren maar m'n soldeer is op .... :(
Beter dan de geleende zelfbouw Dyn's die ik heb staan.
Het geluid is echt hypnotiserend tikjes, tjakjes, vingers over snaren, uitlopen van distortion terwijl het goed gescheiden blijft van de stem, totale rust die je volledig verorberd tussen de welgeplaatste klanken door, en nee ik heb nog geen glas wijn gehad. De chaos is weg, en veranderd in opgeruimde georganiseerde klanken die je aandacht blijven trekken, verbluffend, .... !!!
Moest ik effe kwijt.
K'moet echt die andre speaker hebben, ik wilde de kapotte al monteren maar m'n soldeer is op .... :(