Hallo allemaal,
Ik wil mijn fullrage speakers (3weg) ontlasten door de bas aan de sub's over te laten. de sub's en fullrange luidsprekers zijn parallel aangesloten en hebben een ingebouwd passief filter, nu had ik het idee om net voor de bas/mid speaker van de fullrange LS een bipolaire elco te zetten maar dat lijkt me niet genoeg:
als de (led)VU-meter op de versterker aangeeft ongeveer -12dBu dan lijkt het alsof de fullrange LS net niet de X-Max bereiken. de amp clipt bij +3dBu dus zou ik de bas 15 dBu moeten verzwakken voor de fullrange LS, wat adviseren jullie mij te doen? (de versterker levert lang niet het max vermogen van de LS. FullrangeLS: 200W continu en 250W muziek, amp: 110W Continu en 190 W muziek
met vriendelijke groet,
Jeroen
120Hz(?) Highpass voor Fulrange (+sub) -> Sat (+sub) pass
Moderator: Beheerdersteam
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
