Iemand een idee vanaf welke scheidingsfrequentie de neo3 in te zetten is met een 6dB/oct filter?
http://www.gr-research.com/pdf/NEO3.pdf
Scheidingsfrequentie NEO3 6dB/oct
Moderator: Beheerdersteam
-
roelof.audio
- Berichten: 17
- Lid geworden op: za 07 apr 2007, 23:04
- Locatie: enschede
-
roelof.audio
- Berichten: 17
- Lid geworden op: za 07 apr 2007, 23:04
- Locatie: enschede
Hoi
Ik heb ervaring met die neo 3, met zon kleine "bas" kan de neo 3 makkelijk 2000 hz met 6 dB aan. Ik schat dat die Fostex eerder aan zijn limiet zit.
De vervorming van de neo neemt onder de 2000hz nauwelijks toe, in tegenstelling tot de meeste andere magnetotaten is ie dus erg laag inzetbaar.
Groet Roland
Ik heb ervaring met die neo 3, met zon kleine "bas" kan de neo 3 makkelijk 2000 hz met 6 dB aan. Ik schat dat die Fostex eerder aan zijn limiet zit.
De vervorming van de neo neemt onder de 2000hz nauwelijks toe, in tegenstelling tot de meeste andere magnetotaten is ie dus erg laag inzetbaar.
Groet Roland
