Pagina 1 van 1
Welke CMS voor de frontpage gebruikt?
Geplaatst: di 21 dec 2004, 23:03
door Maurice
Ik heb een vraagje die niet direct met het forum te maken heeft.
Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel

Re: Welke CMS voor de frontpage gebruikt?
Geplaatst: di 21 dec 2004, 23:24
door robert
Maurice schreef:Ik heb een vraagje die niet direct met het forum te maken heeft.
Maar welke Content Management Systeem is er gebruikt voor de frontpage?
Ziet er namelijk wel strak uit, zoek zelf ook nog zo iets.
phpBB forum ken ik zelf ook wel

Dank je.
Hiervoor is mambo gebruikt, zie
mamboserver.com en
MamboForge.
Geplaatst: wo 22 dec 2004, 18:52
door Maurice
Powered by phpBB 2.0.10 © 2001, 2002 phpBB Group
Voeren jullie ook ff gauw een update uit?
zie:
http://www.tweakers.net/nieuws/35500
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?f=14&t=240636
Woopie.nl was laatst al lekker bezig, maar blijkbaar is er een nieuwe groep bezig.
Geplaatst: wo 22 dec 2004, 20:08
door robert
Geloof niet altijd wat er staat

Het forum is handmatig aangepast voordat 2.0.11 uitkwam met de update. Of zitten er in 2.0.11 nog meer updates? Ik zal voor de zekerheid de alles updaten. Bedankt!
Geplaatst: do 23 dec 2004, 22:48
door Maurice
robert schreef:
Geloof niet altijd wat er staat

Het forum is handmatig aangepast voordat 2.0.11 uitkwam met de update. Of zitten er in 2.0.11 nog meer updates? Ik zal voor de zekerheid de alles updaten. Bedankt!
Al geupdate
Ik geloof wel wat er staat, want op het nedlinux forum zijn enkele personen wel gehackt.
Belangrijkste update is de veilighgeidsissue.
Maar ook php zelf moet geupdate worden wegens onveiligheden.