Beste Forumleden,
Na een tijdje passief meelezen wil ik me toch wat actiever met deze hobby gaan bemoeien.
In de nabije toekomst wil ik zelf een variant op de scanspeak event gaan bouwen. Hiermee bedoel ik dus niet het bouwpakket bouwen maar een variant hiervan bereken, simuleren etc. Aangezien het filterontwerp mij het moeilijkste lijkt wil ik eerst gaan beginnen met het opnieuw opbouwen, berekenen, dempen, bracen (oftwewel upgraden) van mijn huidige speakers. Jammer genoeg zijn van deze speaker geen T/S parameters en frequentie/impedantie grafieken van de gebruikte drivers bekend.
Aangezien ik geen meetmicrofoon heb en dit voor mij nieuw is vraag ik mij af of iemand mij hiermee kan helpen, tegen een redelijke vergoeding natuurlijk. Kortom ik stel graag de vraag of iemand voor mij mijn huidige speakers/drivers wil opmeten in regio Dordrecht, dit natuurlijk tegen een vergoeding.
Met vriendelijke groet,
Michel
Hulp gevraagd bij Meten speakers
Moderator: Beheerdersteam
