Pagina 1 van 1

Subwoofer shootout!!!

Geplaatst: vr 03 sep 2004, 19:49
door Bart_M
Hi,

Morgen gaat er een subwoofer shootout plaatsvinden. Ik heb deze opgezet op het HT forum.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=19251.0

De volgende sub zullen meedoen:
2 x Seismic 18"
Tumult basreflex
Bag End 18" infrasub
B&W ASW4000
SVS PB2+

Het was de bedoeling om de beste subs bij elkaar te zetten die er maar te krijgen zijn. Ik denk dat we daar redelijk in geslaagd zijn. :evil:
Ik zal hier nog wel een verslagje en wat picjes posten voor de liefhebbers.

Grtn,
Bart

Geplaatst: vr 03 sep 2004, 20:29
door Edo
Jey, leuk idee. Zou wel vaker kunnen gebeuren zoiets. Altijd leuk.
Hou ons op de hoogte met text en beeld...

Geplaatst: ma 06 sep 2004, 20:13
door Bart_M
Kijk voor het verslag in de eerste link die ik gepost heb. Het was wel een hele ervaring.

Geplaatst: do 02 dec 2004, 15:41
door Martijn M
leuk, zo'n shoot-out!
ik zou wel naar de volgende toe willen.
wat zijn de voorwaarden om er bij te mogen zijn?
groet,
keyser

Geplaatst: do 02 dec 2004, 17:36
door Henkjan
keyser schreef:
wat zijn de voorwaarden om er bij te mogen zijn?
erg sterk en een grote auto? ;) ik zou er niet aan willen denken om zelf die van mij van zolder af te moeten tillen en dan later weer terug :roll:

Geplaatst: vr 03 dec 2004, 2:17
door Martijn M
okee....
houd me op de hoogte!
ik ben geinteresseerd. grote auto is misschien mogelijk.