Morgen gaat er een subwoofer shootout plaatsvinden. Ik heb deze opgezet op het HT forum.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=19251.0
De volgende sub zullen meedoen:
2 x Seismic 18"
Tumult basreflex
Bag End 18" infrasub
B&W ASW4000
SVS PB2+
Het was de bedoeling om de beste subs bij elkaar te zetten die er maar te krijgen zijn. Ik denk dat we daar redelijk in geslaagd zijn.
Ik zal hier nog wel een verslagje en wat picjes posten voor de liefhebbers.
Grtn,
Bart
