( no offend ) die ze nu in gebruik heeft.
Dus geen pretenties richting Hifi; zolang het laag maar enigszins
gecontroleerd blijft daar het echt tgen de muur moet komen te staan (
De mini spiralhoirn zijn leuk maar nog veels te groot.
Wie ?
Moderator: Beheerdersteam
Ikea schaal "Bamboo":mipo schreef:daar het echt tgen de muur moet komen te staan ()


Geweldig, dit is echt iets voor de zondag middag. 17 euro filter en unit, stukkie 18mm berken multiplex heb ik nog wel. Enjoythefinlux schreef:http://www.zaphaudio.com/audio-speaker18.html
Volgens mij zijn hier binnen enkele weken de breedbandertjes te krijgen voor erg weinig geld...