Storing door draadloos internet zendertjes?

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
sietse

Storing door draadloos internet zendertjes?

Bericht door sietse »

Hallo allemaal,

Ik wil wel eens weten of er meer mensen last hebben van een vervelend soort storing. Deze storing is periodiek aanwezig zonder vaste tijdstippen.
Het effekt is net alsof je last hebt van konus breakup in het middengebied.
Ik ben radiozendamateur ( in ruste ) maar kan met veldsterkte meters niets ontdekken. Toch denk ik dat het interferentie storing is van een zender. Ik kan met behulp van zo'n computertje, dat je de weg naar Rome kan vertellen, ook draadloze internet lokaties registreren, en die zitten er dus bij mij in de direkte omgeving.
In eigen woning alles al uit gezet, maar het probleem blijft en kan opeens weg zijn.
Iemand met gelijksoortig probleem?

Sietse
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

goed mogelijk, of andere zenders, telefoons, etc.

zelf staat bij mij t basisstation van de telefoon en van t w-lan op zolder, een paar meter van de speakers van m'n bios af, en heb nog nix gemerkt, maar ik telefoneer of internet dan ook niet als ik daar luister ;)
sietse

Bericht door sietse »

Ja, Henkjan, ik weet dat dat soort zaken en computers storing kunnen veroorzaken. Maar dan moet je het er wel heel dichtbij zetten. Het kan waarschijnlijk ook nog gewoon via de kabel leverancier binnen komen. Maar hoe kom ik daar achter. Als het zich voor doet bij de tuner, dan heb ik het ook met de cd speler. Het verpest gewoon het steriobeeld. Ik weet van enkele freaks hier in Dokkum dat ze ook last hebben van rare verschijnselen. Het is begin dit jaar begonnen vandaar de verdenking van internet zenders. Misschien de Radio controledienst es raadplegen?
Edo
Mede-oprichter ZBA

Bericht door Edo »

Bekend probleem.