Welke versterker?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
erik van oort

Welke versterker?

Bericht door erik van oort »

Mijn eerste idee was om deze versterker te bouwen. http://www.littlefishbicycles.com/poweramp/index.html Ik heb hier ook de geetste printplaatjes van wilde aan het werk. Alleen zijn het sd componenten en godsmoeilijk om aan te komen. Toen kwam Hypex langs. Super verhalen over, ook hier. Nu heb ik pas een Sugden gehoord en dat klonk ook echt mooi. Tot nu toe nog nooit beter gehoord. Dat bracht me weer aan het twijfelen. Wat denken jullie, een Sugden kopen of een voortrap bouwen "degene voor de xtrema" en hypex eindtrapjes. Wat geeft het beste resultaat denken jullie?

Voor de geintresseerde heb ik nog 2 printplaatjes liggen, sd is me te lastig :oops:
Aquilon
In memoriam †

Bericht door Aquilon »

wanneer je over 'Hypex' spreekt vermoed ik dat je het hebt over de Ucd modules, of zie ik dit fout. Wanneer je inderdaad die bedoelt zou voor mij de keuze rap gemaakt zijn :)
erik van oort

Je bedoelt

Bericht door erik van oort »

Je bedoelt dat die UCD modules de voorkeur genieten? Weet je wat nu zo grappig is dat er wel heel veel staat over deze module's maar niet waarmee ze te vergelijken is. Door de vele postings begrijp ik wel dat ze goed moeten zijn, maar niet hoe goed, een vergelijk ofzo. Ik heb wel eens dingen erover gelezen dat ze iets van buizen weg hebben, mooi verhaal en superlatieven schieten tekort, maar zijn ze dan echt zo goed?!
Sjaudio

Bericht door Sjaudio »

Tja, ik heb ze een keer mogen beluisteren. En ik vond hem super klinken, absoluut geen buizen geluid ( vond ik ). Veel krachtiger en neutraler.

Hij speelde mijn Arcam FMJ-A32 helemaal weg ( ter vergelijking ).
Aquilon
In memoriam †

Bericht door Aquilon »

inderdaad, de Ucd's zouden mn voorkeur wegdragen (of de Extrema :D )

misschien kan je eens op zoek naar een forumgenoot uit de buurt voor een luistersessie, zijn er ondertussen al zat die er gebouwd hebben, moet dus niet zo moeilijk te vinden zijn denk ik :wink:
Plaats reactie