Dat stuk is dus al ingedekt
Ik heb echter nog wat extra wensen m.b.t de toekomst. Ik wil het namelijk mogelijk maken om actieve filters toe te passen. Dat is nog niet direct van toepassing, maar in de toekomst misschien wel. Een direct bruikbare output, en daarnaast drie filterbare outputs lijkt me ruim voldoende. De filters wil ik in de vorm van opstreekprintjes maken die later toegevoegd kunnen worden. Ik heb hier gekozen voor een simpele 2x6 header met flink wat ground pins. Verder is er een + en - voeding aanwezig, en natuurlijk gebalanceerde in en outputs. Zo moet het mogelijk zijn om simpel gefilterde outputs toe te voegen
Hieronder het schema:

Voor dit geheel wil ik een net PCB maken. Zo'n experimenteer bordje is leuk, maar ik ken mezelf: dat gaat 10x mis en de 11 keer heb ik geen zin meer. Dit is wat makkelijk, overzichtelijker en vooral ook mooier
Nu heb ik geen ster in schema's tekenen nog in PCB's ontwerpen... Dus hier dan eigenlijk ook de hoofdvraag: ziet het onderstaande er een beetje goed uit? Zijn er nog tips? Speciale dingen waar ik mee rekening moet houden? Helaas kan de freeware versie van Eagle slechts 10x8 cm bordjes maken. Voor 4 XLR stekkers is dat echter precies genoeg

Ik hoop dat jullie me nog wat zinvolle tips kunnen geven!