en dat is 3000!!!!!!!!!!!

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

en dat is 3000!!!!!!!!!!!

Bericht door Henkjan »

zo, die heb ik geplaatst.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Is er een wedstrijd gaande Henkjan? :P :lol:
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 607
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 12:02
Locatie: Hellevoetsluis/Vlissingen

Bericht door michiel »

Wie als eerste nr 10000 neer zet krijgt een gratis biertje bij de volgende meeting! :lol: :lol: (de tweede die nr 10000 neerzet krijgt een uur gratis shoppen bij speakeland :roll: )

Wat zou er veel onzin gepost worden als mensen dit te serieus opnemen. :twisted:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Bericht door Leeuwarden »

Eigenlijk mag van mij de teller wel uit. Ik kom hier om mensen te ontmoeten die dezelde afwijking als mij hebben. Alhoewel ik ook denk dat ik een voordeel heb t.o.v. de meesten hier: mijn vrouw vindt het wel best en de kinderen (ze zijn 4 en 6) attenderen zelfs anderen (volwassenen meestal) erop dat ze voorzichtig moeten zijn met de stereo. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

nix wedstrijd hoor, het viel alleen ineens op dat er 2999 berichten in totaal waren... en ik heb wat met getallen (ik ben er zo een die ook stopt om een foto te maken toen m'n vorige auto 300000 op de klok had staan), dus ik dacht zo laat ik dan eens #3000 neerzetten.
Wat zou er veel onzin gepost worden als mensen dit te serieus opnemen
Eigenlijk mag van mij de teller wel uit.
ach, dat zit er standaard in... maar om je gerust te stellen: we hebben er wel bewust voor gekozen om geen speciale 'ranks' toe te kennen aan veelposters, idd omdat we niet willen dat mensen daarom onzin of nietszeggend gaan posten, of er status aan denken te ontlenen omdat ze veel posten. ben blij te lezen dat die visie gedeeld wordt.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

idd omdat we niet willen dat mensen daarom onzin of nietszeggend gaan posten
En ik heb me nog wel zo zitten uitsloven. :cry:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

sietse schreef:
idd omdat we niet willen dat mensen daarom onzin of nietszeggend gaan posten
En ik heb me nog wel zo zitten uitsloven. :cry:
Opschepper :P :P
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”