Pagina 1 van 2

DDIY 2007 : Locatie suggesties

Geplaatst: vr 05 jan 2007, 14:24
door blu_line
De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.

We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !

Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.

mvg

ST
DDIY 2007

Geplaatst: za 06 jan 2007, 19:55
door Edo
He ST,

Leuk dat jullie weer bezig zijn met het volgende evenement. Ik heb er zin in.
Eens kijken of iemand een idee heeft voor een leuke locatie.

Succes,
Edo

Geplaatst: za 06 jan 2007, 20:21
door Henkjan
ik zal t lokale cultureel centrum eens inspecteren.

hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?

Geplaatst: za 06 jan 2007, 20:23
door Edo
Henkjan schreef:
hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
1 voor ZBA.... :) (of 2?)

Geplaatst: za 06 jan 2007, 22:08
door daniel
Henkjan schreef:
ik zal t lokale cultureel centrum eens inspecteren.

hoeveel zalen willen jullie in gebruik hebben?
Houdt rekening met een zaal voor de lezingen (100-150man minimaal), een separate (kantine)ruimte, waar ook eventueel sponsoren zich kunnen presenteren, en dan uiteraard een aantal luisterruimtes (als het net gaat als vorig jaar, minstens 4, met eventueel optie op meer)

daniel

Geplaatst: za 06 jan 2007, 22:23
door Edo
Misschien dat dit het budget te boven gaat....

http://www.dewerelt.nl/nl/

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 0:22
door bunky
blu_line schreef:
De feedback die velen van jullie, via de enquete en hier op het forum, gaven op de locatie is veelal een terechte geweest.
Vandaar ons verzoek om met suggesties te komen, qua plaats maar ook gaarne een geschikt gebouw oid.

We dachten dat de lijn eindhoven-amersfoort/apeldoorn redelijk is !

Weet jij een geschikt gebouw (school (met tapijt), buurt centrum oid) laat het me dan even weten via PM.

mvg

ST
DDIY 2007

Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 0:40
door KT88
De Blokhoeve, Nieuwegein?

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 10:43
door audiomanics
KT88 schreef:
De Blokhoeve, Nieuwegein?
Dat is voor mij ook nog wel te rijden... hoewel?? bijna twee uur toch wel..

Kees

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 11:07
door b_force
Het idee van KT88 is niet eens zo gek, hoe centraal wil je het hebben :P
Utrecht zou ook een goeie zijn lijkt me..

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 11:55
door dre
een locatie centraal in het land zou inderdaad niet verkeerd zijn.

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 12:14
door b_force
Utrecht lijkt me ook prima te bereiken ?
Bijna elke trein of snelweg komt daar wel :P

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 12:53
door KT88
Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.

http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html

http://www.n-b-c.nl/

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 12:56
door bunky
KT88 schreef:
De Blokhoeve, Nieuwegein?
Afbeelding


Ziet er goed uit.

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 12:58
door b_force
KT88 schreef:
Nieuwegein ligt op steenworp afstand van Utrecht, en bereikbaar met de sneltram vanuit deszelfden stad.

http://www.utrecht-congress.com/bedrijv ... lcome.html

http://www.n-b-c.nl/
Dat had ik al gevonden jah :)

Als ik naar de website ga, zie ik alleen heeeele grote ruimtes, ze zullen ook wel kleinere hebben (hoop ik :) )

(en ik zie decoraties van "van Maarel", aaaaaah, bah :x :(...... :P )

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Geplaatst: zo 07 jan 2007, 15:44
door Henkjan
bunky schreef:
Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:
niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...

Geplaatst: wo 17 jan 2007, 7:27
door blu_line
Bedankt voor alle suggesties !

Ik zal 's gaan bellen.

mvg

ST

Re: DDIY 2007 : Locatie suggesties

Geplaatst: wo 17 jan 2007, 22:19
door Pjotr
Henkjan schreef:
bunky schreef:
Er zal toch wel een bungalowpark te vinden zijn op de E-A-A as, waar in een "laagseizoens weekend" een X aantal huisjes bespreken zijn? :wink:
niet eens zo'n gek idee, nu alleen de grote ruimte nog...
Is niet zo'n slecht idee. Maar dan moet het wel goed weer zijn, door de regen van hutje naar hutje banjeren is niet zo'n goed plan.

Gelukkig is het afgelopen jaren wel redelijk goed weer geweest op de DDIY-dagen, dus dat geeft hoop :)

Geplaatst: ma 21 mei 2007, 15:05
door blu_line
Ik ben op zoek geweest naar locaties in het midden van het land.
Helaas ben ik niet veel verder gekomen omdat de prijzen veel hoger zijn dan mogelijk is met het budget waarvoor deze dag georganiseerd word.

In het weekend is het vaak onmogelijk en scholen vragen dan exorbitante prijzen.

Ik heb een locatie gevonden in Deventer maar deze heeft slechts 3 kleine zalen.

Of we kunnen uitwijken naar de zelfde locatie als vorig jaar en dan proberen wat te doen aan de akoestiek in de ruimtes met behulp van tapijt.




Commentaar aub.

ST

Geplaatst: ma 21 mei 2007, 15:09
door Martijn M
Ik zou dezelfde ruimte doen. Als iedereen een dekentje meeneemt, hebben we een toplocatie!

Geplaatst: ma 21 mei 2007, 23:37
door Henkjan
als het niet kan zoals t moet, dan moet t maar zoals t kan. beter een DDIY2007 in een minder dan optimale ruimte dan geen DDIY2007.

mag ik hieruit concluderen dat Elektuur is afgehaakt?

Geplaatst: di 22 mei 2007, 13:55
door blu_line
mag ik hieruit concluderen dat Elektuur is afgehaakt?
[ST : Afgehaakt is een groot woord.
Het is in beraad maar ze geven aan dat het commercieel niet haalbaar is.
Ik heb van het begin af aan aangegeven dat de entree prijs die zij wilden vragen veel te hoog was.

Ik heb een bepaalde visie op de audio dag die, naar mijn idee, goed aansluit bij wat jullie graag willen en een goede aanvulling is op het forum.

Kortom DIY voor en door DIY'ers in elke vorm.

Naar mijn idee geeft het gemiddelde forum lid liever zijn geld uit aan luidsprekers/elektronica dan aan hoge entree gelden.

Daarnaast zal de echte diy'er liever kijken hoe iets gemaakt is, het (beter) nabouwen dan hoge sommen geld uit te geven aan aparatuur (zoals bijv een printen frees machine oid)

De zelfbouwer kiest heel duidelijk waar voor zijn geld.

De samen werking met Elektuur zal snel een commercieel karakter krijgen en aan gezelligheid in boeten. Van het eerste zijn jullie wars en het laatste waarderen jullie heel erg in de huidige opzet !


mvg

ST

Geplaatst: di 22 mei 2007, 14:18
door Edo
't is niet helmaal in het gebied eindhoven-amersfoort/apeldoorn, maar misschien een optie?

http://www.debron.info/

Geplaatst: di 22 mei 2007, 15:46
door Boppo84
Wat misschien ook een idee is: een studentenvereniging. Heerlijk sfeervol, lage prijzen, bar in de buurt en vaak meerdere 'ingerichte' zalen. Zit alleen een (bier)luchtje aan :wink:

http://www.zaaltjehuren.nl in Utrecht
en
http://www.hetrsc.nl/?idtoget=204 (onderaan) in Rotterdam

zo zijn er nog wel meer te vinden.

Wat is ongeveer het budget en hoeveel m² is er gewenst?

[edit]

http://www.zalenverhuurphrm.nl/
Dat ziet er echt schitterend uit...haha!
in hartje Utrecht

Afbeelding Afbeelding

[/edit]

Geplaatst: di 22 mei 2007, 18:05
door jeroen_d
Vind ik eigenlijk wel een erg goed idee!!! In dit soort toch redelijk aangeklede ruimtes zit je met een veel betere basis wat akoestiek betreft.