Hi, ik zoek een setje Vifa picolino.
Elke conditie is goed.
Vifa picolino gezocht
Re: Vifa picolino gezocht
Ik heb twee stuks in gebruikte status.
Er zit geen behuizing bij, geen dempingsmateriaal, geen filter en geen aansluitmateriaal. Zelfs geen bouwtekening.
Aangezien elke conditie goed is vraag ik er € 1.000,00 per stuk voor.
Er zit geen behuizing bij, geen dempingsmateriaal, geen filter en geen aansluitmateriaal. Zelfs geen bouwtekening.
Aangezien elke conditie goed is vraag ik er € 1.000,00 per stuk voor.
Re: Vifa picolino gezocht
Die Vifa speakertjes had ik destijds als luidsprekertjes in mijn dashboard. Dat klonk verrassend goed.
Het waren de kevlar speakertjes van de eerste serie. Later zijn er varianten van de Pico Lino met andere Vifa/Peerless drivertjes gemaakt.
Heb ik de Pico Lino zelf nooit gebouwd. Ze stonden destijds wel bij Speaker&Co in Groningen waar ik ze heb beluisterd. Ging verrassend laag voor zo'n klein speakertje. En ik heb een zwak voor breedbanders.
Bij nader inzien denk ik dat ik ze toch maar niet weg doe.
Het waren de kevlar speakertjes van de eerste serie. Later zijn er varianten van de Pico Lino met andere Vifa/Peerless drivertjes gemaakt.
Heb ik de Pico Lino zelf nooit gebouwd. Ze stonden destijds wel bij Speaker&Co in Groningen waar ik ze heb beluisterd. Ging verrassend laag voor zo'n klein speakertje. En ik heb een zwak voor breedbanders.
Bij nader inzien denk ik dat ik ze toch maar niet weg doe.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Vifa picolino gezocht
Ik heb ook nog een setje met van die gele kevlar konusjes.
Breedbanders heb ik niet zoveel mee, tenminste, als ze stand-alone gebruikt worden, als ze als mid toegepast kunnen worden ligt dat anders.
Breedbanders heb ik niet zoveel mee, tenminste, als ze stand-alone gebruikt worden, als ze als mid toegepast kunnen worden ligt dat anders.
