Beste allen,
Ik ben dringend op zoek naar 2x AD 0211/SQ4 ter vervanging van mijn huidige AD0211/SQ4 die niet lijken te werken.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt!
Gezocht ad 0211 / sq4
Moderator: Beheerdersteam
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Gezocht ad 0211 / sq4
Ik heb wel een paartje AD 02150/SQ4 voor je.
Edit: Die is anders van vorm. Ik realiseer me ineens dat SQ voor Squaker staat en niet voor Square.
Mijn exemplaren hebben een vierkante frontplaat.
Edit: Die is anders van vorm. Ik realiseer me ineens dat SQ voor Squaker staat en niet voor Square.
Mijn exemplaren hebben een vierkante frontplaat.
Re: Gezocht ad 0211 / sq4
De AD 0211/SQ staan bekend om het onderbreken van de spoel. Als de onderbreking zich bevindt ter hoogte van de soldering van de spoel met de aansluitdraad, is dit in de meeste gevallen te herstellen. Het membraan met de daaraan gelijmde spoel is gemakkelijk los te schroeven. Dus zeker de moeite waard om dit eerst te bekijken, gezien deze nu toch onbruikbaar is.
