Hi allemaal,
Ik heb onlangs een Volkswagen T-Roc R-Line Business uit 2022 gekocht. Superblij met de auto, maar het standaard audiosysteem valt me eerlijk gezegd behoorlijk tegen.
Hiervoor reed ik een Volkswagen met het Beats Audio pakket en dat verschil is groter dan ik had verwacht. Het huidige systeem klinkt wat “schel” en “sfeerloos”, vooral bij hoger volume. Er mist gewoon body en diepte.
Ik wil daarom een audio upgrade laten doen met:
Betere, warmere geluidskwaliteit
Subwoofer in het reservewiel (onzichtbaar, OEM-look)
Gewoon strak en gebalanceerd geluid, geen overdreven tuning
Ik heb al wat rondgekeken in NL, maar prijzen van €1.500–€3.000 vind ik best fors.
Heeft iemand een goede én betaalbare partij in Nederland die dit netjes kan doen?
En is alleen een sub upgrade genoeg of moet je eigenlijk ook speakers/DSP meenemen?
Alle tips zijn welkom
Groet,
Bram
T-Roc 2022 audio upgrade gezocht
Moderator: Beheerdersteam
Re: T-Roc 2022 audio upgrade gezocht
Ik vind de JBL BassPro Hub een heel fijn ding en in combinatie met een goeie Audio System of Gladen composet was ik in het verleden erg blij, maar ik deed alles wel zelf installeren...ik zie wat je bedoeld bij Schut bijvoorbeeld, maar vergeet niet dat je voor een mooi pakket zo 1000 euro aan hardware erin zet en dan rustig nog 1500-2000 voor montage afrekent met de uurprijs en bewerkelijke interieurs van tegenwoordig.
Dus of zelf doen - of aftikken helaas. Moet wel zeggen dat de werkwijze van Schut er goed uit ziet, reviews ook in orde.
Dus of zelf doen - of aftikken helaas. Moet wel zeggen dat de werkwijze van Schut er goed uit ziet, reviews ook in orde.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
welkom Bram
ik denk dat @Bertje: ook nog wel wat advies kan geven
ik denk dat @Bertje: ook nog wel wat advies kan geven
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Rond 1500 - 2000 is wel een realistisch bedrag wil je het netjes laten doen en met fatsoenlijke speakers, kleine subwoofer, demping van deuren en wellicht een dsp versterker met bijbehorende bekabeling. Of je moet het zelf gaan doen...en daarvoor heb je de kennis, tijd en tools voor nodig. Maar dat is niet de bedoeling lijkt me?