Hoi iedereen, ik had deze gekocht een paar jaar terug met het idee dat ik nog eens een planar headphone zou maken, niet van gekomen en kwam hem 1 week geleden tegen wist niet meer wat die doos was, dus het lijkt er op dat ik hem zelf niet nodig heb. Hij is er 1 keer uit geweest om een opname te maken verder niet gebruikt. ik had er graag 200 euro voor. is nu 330.
kan haar wellicht mee nemen naa de luisterdag in hengelo 7 feb
https://www.soundimports.eu/nl/minidsp- ... gxEALw_wcB
groetjes Joppe Peelen
1x Minidsp Ears (voor het meten van hoofdtelefoon nieuw in doos) 200 euro
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
