Pagina 1 van 1

Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: za 24 jan 2026, 13:11
door GMP
Tijd om op te ruimen!

Dayton RS180P-8 Oaudio versie

Zeldzaam en niet meer verkrijgbaar. Zijn gewoon RS180P's, alleen dan met zilveren phase plug.

Nieuw in de doos! Ooit wilde plannen, maar niks van gekomen.
1769255528892.jpg
Eventueel ook een baffle voor deze woofer met AMTPRO beschikbaar
1769255528885.jpg

Laten we zeggen 100 euro voor beide woofers

Af te halen in Hillegom of Delft

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 13:30
door GMP
Correctie het is de 8 ohm versie

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 15:05
door VintageHarry
Is verzending ook een optie?

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 17:09
door GMP
Ja hoor, is wel mogelijk.

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 19:57
door VintageHarry
Ok, dan zal ik dit eens overwegen. Voor mijn project zijn er echter vier stuks nodig, je hebt er niet toevallig nog twee liggen? De kleur van de faseplug is daarbij niet spannend, die worden wel vaker overgespoten.

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: vr 30 jan 2026, 21:11
door GMP
Nee helaas ik heb er maar 2.

Re: Dayton RS180P-8 Oaudio versie!

Geplaatst: za 31 jan 2026, 9:03
door VintageHarry
Gisteravond zitten rekenen en vannacht over nagedacht. Het is best een mooi aanbod maar ik laat het toch maar aan mij voorbijgaan, sorry!