Orchard Audio Starkrimson amp
Moderator: Beheerdersteam
Orchard Audio Starkrimson amp
Ik ben een deelnemer van deze tour om de versterker te testen .
Thread 'Starkrimson 25 Mono Premium - Amplifer Tour (Europe)' https://www.diyaudio.com/community/thre ... pe.435279/
Ik ben benieuwd of deze versterker mijn gedacht over Klasse D versterkers kan veranderen .
Trouwens nog altijd mogelijk om in te schrijven op diyaudio .
Als dit op de verkeerde plaats is gepost mijn excuses .
Thread 'Starkrimson 25 Mono Premium - Amplifer Tour (Europe)' https://www.diyaudio.com/community/thre ... pe.435279/
Ik ben benieuwd of deze versterker mijn gedacht over Klasse D versterkers kan veranderen .
Trouwens nog altijd mogelijk om in te schrijven op diyaudio .
Als dit op de verkeerde plaats is gepost mijn excuses .
Re: Orchard Audio Starkrimson amp
Succes er mee! Kan de specs van een monoblokje Klasse-D toch geen $1K waard vinden: https://orchardaudio.com/wp-content/upl ... ns_1-1.pdf
Re: Orchard Audio Starkrimson amp
Wat ik hoor is voor mij belangrijker dan specs .
En nee , ik wil hier geen discussie ontketenen .
En nee , ik wil hier geen discussie ontketenen .
Re: Orchard Audio Starkrimson amp
Dat is de bedoeling , heb ook tegen Orchardaudio gezegd dat ik eerlijk ga zijn in mijn bevindingen .
Natuurlijk is dit alles persoonlijk alsmede ook steeds met andere apparatuur eraan gekoppeld en in andere ruimtelijke omstandigheden . Dus ik bekijk het meer als ,; kan dit een versterker voor mij zijn .
Natuurlijk is dit alles persoonlijk alsmede ook steeds met andere apparatuur eraan gekoppeld en in andere ruimtelijke omstandigheden . Dus ik bekijk het meer als ,; kan dit een versterker voor mij zijn .
Re: Orchard Audio Starkrimson amp
Eerste verslag is binnen .
Post in thread 'Starkrimson 25 Mono Premium - Amplifier Tour (Europe)' https://www.diyaudio.com/community/thre ... st-8202811
Post in thread 'Starkrimson 25 Mono Premium - Amplifier Tour (Europe)' https://www.diyaudio.com/community/thre ... st-8202811
Re: Orchard Audio Starkrimson amp
Versterkers zijn onderweg naar mij en dan kan het testen beginnen .
