Afstandbediening Philips CD911
Moderator: Beheerdersteam
-
jwvanwijngaarden
Afstandbediening Philips CD911
Ik kocht een prima spelende Philips CD911 speler. Jammer dat de afstandbediening ontbreekt. Weet iemand het typenummer van een werkende afstandbediening voor deze speler.
Voor mijn oude Philips CD750 vond ik er eentje bij Ali, maar voor deze wil dat nog niet lukken. Heeft iemand de goede tip?
Voor mijn oude Philips CD750 vond ik er eentje bij Ali, maar voor deze wil dat nog niet lukken. Heeft iemand de goede tip?
Re: Afstandbediening Philips CD911
Ik heb er niet veel kijk op, maar is dat niet het standaard RC-5 protocol?
-
jwvanwijngaarden
Dat denk ik ook, dat zal ook zo zijn bij mijn Philips CD750, de daarbij aangeschafte afstandbediening werkt prima bij de CD750, maar niet bij de CD911
Als ik me goed herinner werd een Philips CD911 (meestal) verkocht zonder afstandsbediening. Bij de CD921 werd de afstandsbediening wel altijd meegeleverd. Ik weet nu niet of de IR ontvanger in alle CD911-en erin steekt, of geactiveerd werd. Dit kan wellicht gecontroleerd worden door na te gaan of deze CD911 reageert op een andere Philips RC-5 afstandsbediening. (Dat zou mogelijks de reden kunnen zijn waarom de 911 niet reageert op de afstandsbediening van de CD750, als deze ook de RC-5 code ondersteunt natuurlijk).
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
https://manuals.sterremuur.nl/CD/Philip ... -cd921.pdf
2e pagina staat iets van dat een CD911 alleen met ESI (bussysteem dat Ph een tijdje gebruikte) te bedienen is, dus als de speler in een systeem is opgenomen. De CD921 zoals m'n voorganger al zei zou dan wel met een RC5 te bedienen zijn.
2e pagina staat iets van dat een CD911 alleen met ESI (bussysteem dat Ph een tijdje gebruikte) te bedienen is, dus als de speler in een systeem is opgenomen. De CD921 zoals m'n voorganger al zei zou dan wel met een RC5 te bedienen zijn.
- VintageHarry
Zeker weten, want ik heb die vraag daar toevallig ook al eens gesteld toen ik zocht naar Philips CD-spelers met regelbaar volume. De 911 heeft, als voordeligste uit de reeks, geen IR ontvanger.
-
jwvanwijngaarden
Heren, dan lijkt dat duidelijk... Geen afstandbediening bij deze speler mogelijk. Dank voor jullie snelle reacties.