ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
Geplaatst: wo 26 nov 2025, 9:03
Gezocht, een DSP-bord dat je met SigmaStudio kan programmeren, met analoge in- en uitgangen en een redelijke ADC en DAC. De bedoeling is om een drie- of vierweg actief te filteren.
Een ADAU1701 heeft op zich genoeg rekenkracht maar ik zoek een stap hoger wat ADC en DAC betreft. Een ADAU1452 met AD1938 codec lijkt me prima. Tevens zoek ik de bijbehorende USBi (?) programmer.
Heeft iemand nog wat liggen? Mocht iemand goede ervaringen hebben met een Chinees bordje, dan ben ik ook benieuwd.
Een ADAU1701 heeft op zich genoeg rekenkracht maar ik zoek een stap hoger wat ADC en DAC betreft. Een ADAU1452 met AD1938 codec lijkt me prima. Tevens zoek ik de bijbehorende USBi (?) programmer.
Heeft iemand nog wat liggen? Mocht iemand goede ervaringen hebben met een Chinees bordje, dan ben ik ook benieuwd.