Gezocht, een DSP-bord dat je met SigmaStudio kan programmeren, met analoge in- en uitgangen en een redelijke ADC en DAC. De bedoeling is om een drie- of vierweg actief te filteren.
Een ADAU1701 heeft op zich genoeg rekenkracht maar ik zoek een stap hoger wat ADC en DAC betreft. Een ADAU1452 met AD1938 codec lijkt me prima. Tevens zoek ik de bijbehorende USBi (?) programmer.
Heeft iemand nog wat liggen? Mocht iemand goede ervaringen hebben met een Chinees bordje, dan ben ik ook benieuwd.
ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
@Pon-e aka Anne heeft goede ervaringen met de chinese bordjes van tinysineaudio.com. Zijn actieve speakers zijn een aantal maal gedemonstreerd op de luistedagen en dat ging heel prima!
Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
Dank je voor de tip. Ik zie er helaas niks van mijn gading tussen staan, maar zal de website onthouden voor als ik nog eens iets met een ADAU1701 nodig heb.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
Toevallig heb ik nog een originele AD Eval-adau1452miniz liggen.....
Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
En deze:
https://www.audiophonics.fr/en/dsp-modu ... 21274.html
(is zonder amplifier en lijkt in kanalen wat beperkt).
https://www.audiophonics.fr/en/dsp-modu ... 21274.html
(is zonder amplifier en lijkt in kanalen wat beperkt).
Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP
Klopt, had 'm gezien. Misschien zou dat kunnen met een paar losse DACs erbij. Iets compleets leek me echter makkelijker.
Met dank aan ds23man ben ik voorzien.
Met dank aan ds23man ben ik voorzien.
