ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door Chocomel »

Gezocht, een DSP-bord dat je met SigmaStudio kan programmeren, met analoge in- en uitgangen en een redelijke ADC en DAC. De bedoeling is om een drie- of vierweg actief te filteren.

Een ADAU1701 heeft op zich genoeg rekenkracht maar ik zoek een stap hoger wat ADC en DAC betreft. Een ADAU1452 met AD1938 codec lijkt me prima. Tevens zoek ik de bijbehorende USBi (?) programmer.

Heeft iemand nog wat liggen? Mocht iemand goede ervaringen hebben met een Chinees bordje, dan ben ik ook benieuwd.
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door satefan »

@Pon-e aka Anne heeft goede ervaringen met de chinese bordjes van tinysineaudio.com. Zijn actieve speakers zijn een aantal maal gedemonstreerd op de luistedagen en dat ging heel prima!
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door Chocomel »

Dank je voor de tip. Ik zie er helaas niks van mijn gading tussen staan, maar zal de website onthouden voor als ik nog eens iets met een ADAU1701 nodig heb.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door ds23man »

Toevallig heb ik nog een originele AD Eval-adau1452miniz liggen.....
Pon-e
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 18 feb 2024, 19:50

Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door Pon-e »

En deze:

https://www.audiophonics.fr/en/dsp-modu ... 21274.html

(is zonder amplifier en lijkt in kanalen wat beperkt).
Chocomel
Berichten: 1061
Lid geworden op: ma 21 sep 2015, 21:42

Re: ADAU1452 of vergelijkbare SigmaDSP

Bericht door Chocomel »

Klopt, had 'm gezien. Misschien zou dat kunnen met een paar losse DACs erbij. Iets compleets leek me echter makkelijker.

Met dank aan ds23man ben ik voorzien. :goedzo:
Gesloten