ooit gebouwd en jaartje in gebruik gehad ; daarna sporadisch.
kastjes matig en net entree ook niet geweldig ; alle compnenten verder prima.
Mag weg voor 100 euro ; of doe een bod.
Liefst ophalen
te beluisteren
Ruud
2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Rudolf op vr 07 nov 2025, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Ik stuur je een PB
Re: 2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Ah, ff gemist. Als Douwe ze niet neemt wil ik ze wel.
Re: 2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Ik hou ze effe vast voor Douwe , als niet doorgaat PB ik je wel.
Ruud
Ruud
Re: 2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Douwe wil ze toch niet ; stuur maar PB
Re: 2x Hypex UCD180 en hypex voeding, belpa trafo
Douwe wil ze toch niet ; stuur maar PB
