Ik heb een voetje nodig waar ik een relais van dit type in kan steken. Is van een auto. Heeft iemand zoiets liggen?
Relaisvoet
Re: Relaisvoet
Heb wel wat kabelbomen liggen maar daar zit dit zeker niet aan. Relais zitten meestal niet los in voetjes maar in een zekeringkast.
Kijk eens of Rick Donkers iets passends heeft, doet veel in auto connectoren.
https://www.rdae.nl/relais-houders/mini ... ni-relais/
Een bezoekje aan de lokale sloperij levert waarschijnlijk ook wel wat op. Vooral als ze wat ouder spul hebben staan.
Als nood oplossing kan je losse amp stekkertjes gebruiken maar da's een beetje beun.
Kijk eens of Rick Donkers iets passends heeft, doet veel in auto connectoren.
https://www.rdae.nl/relais-houders/mini ... ni-relais/
Een bezoekje aan de lokale sloperij levert waarschijnlijk ook wel wat op. Vooral als ze wat ouder spul hebben staan.
Als nood oplossing kan je losse amp stekkertjes gebruiken maar da's een beetje beun.
Re: Relaisvoet
Ik wilde net reageren, kijk eens bij een autosloperij, maar je was mij al voor.
Ik had heel lang geleden een Golf, en de interval voor de ruitenwisser had ook zo een opzet, en was snel te doen.
Ik had heel lang geleden een Golf, en de interval voor de ruitenwisser had ook zo een opzet, en was snel te doen.
Re: Relaisvoet
Yep herken het ook wel van het zekeringenblok. Zit hier niks tussen: https://www.google.com/search?q=auto+re ... nt=gws-wiz Voor zulke rariteiten heeft Amazon ook wel eens wat te bieden.
Re: Relaisvoet
Dergelijke houders heb ik destijds ook wel bij een automaterialenhandel gekocht. Ook voor mijn Golf.
Er zijn ook loze houdertjes waar je AMP-faston stekkertjes in kan klemmen. Die kun je dan eerst op de kabel klemmen. Wel stekkertjes met een weerhaakje kiezen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/relais-houd ... 177708550/
Er zijn verschillende typen houdertjes, afhankelijk van de pinning van het relais.
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
