Relaisvoet

Voor vraag naar gebruikte, audio-gerelateerde zaken of wellicht een dienst.... Hier a.u.b. géén vragen en discussies over verkoopadressen van nieuw spul. Die horen thuis in de bouwforums, waar anderen er ook iets aan kunnen hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Relaisvoet

Bericht door pappaleo »

Ik heb een voetje nodig waar ik een relais van dit type in kan steken. Is van een auto. Heeft iemand zoiets liggen?
1000035301_1024x768.jpg
90000006
Berichten: 374
Lid geworden op: vr 10 mar 2023, 15:56

Re: Relaisvoet

Bericht door 90000006 »

Heb wel wat kabelbomen liggen maar daar zit dit zeker niet aan. Relais zitten meestal niet los in voetjes maar in een zekeringkast.

Kijk eens of Rick Donkers iets passends heeft, doet veel in auto connectoren.
https://www.rdae.nl/relais-houders/mini ... ni-relais/

Een bezoekje aan de lokale sloperij levert waarschijnlijk ook wel wat op. Vooral als ze wat ouder spul hebben staan.

Als nood oplossing kan je losse amp stekkertjes gebruiken maar da's een beetje beun.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Relaisvoet

Bericht door hannesie »

Ik wilde net reageren, kijk eens bij een autosloperij, maar je was mij al voor.

Ik had heel lang geleden een Golf, en de interval voor de ruitenwisser had ook zo een opzet, en was snel te doen.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Relaisvoet

Bericht door Pjotr »

Yep herken het ook wel van het zekeringenblok. Zit hier niks tussen: https://www.google.com/search?q=auto+re ... nt=gws-wiz Voor zulke rariteiten heeft Amazon ook wel eens wat te bieden.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Relaisvoet

Bericht door richard »

hannesie schreef: wo 27 aug 2025, 17:19
Ik wilde net reageren, kijk eens bij een autosloperij, maar je was mij al voor.

Ik had heel lang geleden een Golf,
Dergelijke houders heb ik destijds ook wel bij een automaterialenhandel gekocht. Ook voor mijn Golf.

Er zijn ook loze houdertjes waar je AMP-faston stekkertjes in kan klemmen. Die kun je dan eerst op de kabel klemmen. Wel stekkertjes met een weerhaakje kiezen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/relais-houd ... 177708550/

Er zijn verschillende typen houdertjes, afhankelijk van de pinning van het relais.
Vrolijke noot
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
Locatie: Noordwijkerhout

Re: Relaisvoet

Bericht door Vrolijke noot »

Plaats reactie

Terug naar “Ter overname gevraagd”