Pagina 1 van 1

Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: ma 18 aug 2025, 7:16
door Jan Willem
Jan Willem 67 jaar
Audio virus is weer ontwaakt sinds 8 jaar.
Met een setje 5.1 van JBL begonnen.
Daarna Cambridge CXA 200. 5.1 ,in de woonkamer met 2 Focal Electra 1008 BE2 ,Nu zelfbouw speakers , Dynaudio center , Focal sub en Focal surround speakers
Zolderkamer :
Cambridge cxa80, Stereo met focal Aria 906 upgrade naar 926 , 936 nu Aria 948.
upgrade versterker naar Advance Acoustic , Marantz PM7200
Nu Accuphase 260
Bluesound streamer en Audiolab Mdac en Audioquest Powerquest,
Met vloerstande zelfbouw speakers 3 weg , van SB Acoustic Satori , baspoort verzet naar voorzijde , noppen schuim ,bij de tweeter en mid drivers.
Focal 948 ,met noppen schuim en getwiste kabels erin.
Focal Electra 1008 BE2 ,origineel.
Alle koop speakers ,open gemaakt ,om tekijken wat er in zit , valt best tegen vaak .
PS Audio kabels ,teveel om op te noemen

Vandaar mijn interesse in zelfbouw speakers.

Re: Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: ma 18 aug 2025, 13:01
door Chocomel
Welkom! Heb je foto's van je zelfbouwluidsprekers?

Re: Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: ma 18 aug 2025, 15:06
door Jan Willem
Moet even kijken hoe ik foto's plaats

Re: Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: ma 18 aug 2025, 16:54
door Barry2001
Welkom Jan Willem! Foto’s zijn we gek op hier :D

Het plaatsen van foto’s.

Re: Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: ma 18 aug 2025, 23:24
door Henkjan
Hoi Jan Willem, welkom hier


over foto's plaatsen: dit topic legt het principe uit:
viewtopic.php?t=11189

Re: Voorstellen Jan Willem

Geplaatst: di 19 aug 2025, 12:46
door Chocomel
Mooie vloerstaanders. Hoe heb je de afschuiningen er zo strak op gekregen?