Toch ook nog maar even hier melden, mijn setje double seventeens uit 98 moet wijken om plaats te maken voor nieuwbouw dus bij deze in de verkoop op mktpls. Kasten zijn afkomstig van Speaker & Co en met 22mm vooroorlogs mdf niet te tillen, voorzien van esotec drivers en een bijpassend filter. Richtprijs is 500 euro maar bespreekbaar voor ZBA'ers
Dynaudio Double Seventeen
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Dynaudio Double Seventeen
Hoihoi,
Toch ook nog maar even hier melden, mijn setje double seventeens uit 98 moet wijken om plaats te maken voor nieuwbouw dus bij deze in de verkoop op mktpls. Kasten zijn afkomstig van Speaker & Co en met 22mm vooroorlogs mdf niet te tillen, voorzien van esotec drivers en een bijpassend filter. Richtprijs is 500 euro maar bespreekbaar voor ZBA'ers
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Dynaudio Double Seventeen
Nette prijs, het is dat ik hier geen plek voor heb. Ideale speaker ook om nog wat te freaken met het filter, de units zijn zo goed, dit kan de speaker nog wel een niveau hoger tillen verwacht ik…