(Zal vast niet de eerste ) jeroen (zijn)

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Jeroen900ss

(Zal vast niet de eerste ) jeroen (zijn)

Bericht door Jeroen900ss »

Hierbij stel ik me even voor ,
Jeroen dus 51 jaar. Vele hobby's, houtbewerking en houtwerk int algemeen, metaa idem, hou van motorrijden, cagiva gran canyon en auto ,chevrolet g20, doe alles zelf ben autodidact , heb vaak muziek erbij aan staan , en altijd al wel pp zoek geweest naar goede audio . Afgelopen weken eindelijk tablet met muziek mogelijkheden erop Spotify. YouTube premium etc , en ik heb mijn bose 205 en mission 761i aangesloten, en ineens hoor ik dus een verschil, niet alleen tussen beide merken speaker , maar tussen l en r ook ,tja daar kwam toch de audio(DE)biel in me boven, en op onderzoek geraan, daar trof ik crossovers met bruine weerstanden. En nog .meer wat niet klopt , dus de audiofiel werd gewekt (sluimerstand stond die) en nieuwe weerstanden en condensators besteld, uiteraard tijdens mijn duik om het luidspreker gebeuren ontdekt dat. Ook met nieuwe weerstanden en condensators het verhaal niet af is, de drang om zelf wat te bouwen is definitief ontwaakt, dus lees me gek en kijk overal waar wat te leren valt. Doel is om binnen nu en een jaar toch eindelijk zover te zijn. Om met metingen ed de "ultieme" luidspreker te bouwen.
Mvg jeroen
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Re: (Zal vast niet de eerste ) jeroen (zijn)

Bericht door Henkjan »

welkom (nog een) Jeroen
Chocomel

Bericht door Chocomel »

Welkom!
Jeroen900ss schreef: zo 20 jul 2025, 22:37
chevrolet g20
Ik moest hem opzoeken maar dat is dus deze?
Bron: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:1989_Chevrolet_G20_Sportvan_5.7.jpg
Bron: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:1989_Chevrolet_G20_Sportvan_5.7.jpg
Gaaf! Met V8? Dat geluid heeft wel wat.
Jeroen900ss

Bericht door Jeroen900ss »

Eeh nou op nl kenteken , en mijne is behoorlijk wat ruiger, wel een lowtop , maar gaan de speakers niet in , zonde van het v8 geluid
Shadow

Bericht door Shadow »

Welkom! De ultieme luidspreker bestaat niet, daar ben ik na jaren luisteren wel achter, de ultieme luidspreker voor jou of mij bestaat wel.
Plaats reactie