Pagina 1 van 1

B&O MMC-4 naald retippen?

Geplaatst: ma 07 jul 2025, 19:40
door CoenvanDongen
Zojuist sluit ik mijn Beogram 3300 platenspeler aan en kom ik erachter dat de naald behoorlijk schor klinkt.

Ik heb een vervangend element gevonden voor 335 euro bij deze meneer https://www.electro-andijk.nl/categorie ... ent-detail
Maar vind dat wel veel geld voor zo'n oude platenspeler.

Heeft iemand ervaring met retippen van naalden? en eventueel adresjes? Ik kom op het forum alleen stokoude berichten tegen over retippen dus er zal wel wat veranderd zijn in de markt denk ik.

Re: B&O MMC-4 naald retippen?

Geplaatst: ma 07 jul 2025, 19:58
door Duclaasie
Phonocraft zou je kunnen benaderen.

Re: B&O MMC-4 naald retippen?

Geplaatst: di 08 jul 2025, 17:42
door CoenvanDongen
Dankjewel. Ik heb hem inmiddels naar hem opgestuurd.

Re: B&O MMC-4 naald retippen?

Geplaatst: di 08 jul 2025, 23:41
door Henkjan
bedankt voor de tip (pun intended)
ik zal m ook nog eens contacten over een Stanton element

Re: B&O MMC-4 naald retippen?

Geplaatst: wo 09 jul 2025, 9:42
door Duclaasie
MM doet hij eigenlijk weinig tot niets mee, maar je kunt het proberen.