Zojuist sluit ik mijn Beogram 3300 platenspeler aan en kom ik erachter dat de naald behoorlijk schor klinkt.
Ik heb een vervangend element gevonden voor 335 euro bij deze meneer https://www.electro-andijk.nl/categorie ... ent-detail
Maar vind dat wel veel geld voor zo'n oude platenspeler.
Heeft iemand ervaring met retippen van naalden? en eventueel adresjes? Ik kom op het forum alleen stokoude berichten tegen over retippen dus er zal wel wat veranderd zijn in de markt denk ik.
B&O MMC-4 naald retippen?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: B&O MMC-4 naald retippen?
bedankt voor de tip (pun intended)
ik zal m ook nog eens contacten over een Stanton element
ik zal m ook nog eens contacten over een Stanton element
Re: B&O MMC-4 naald retippen?
MM doet hij eigenlijk weinig tot niets mee, maar je kunt het proberen.
