Aftermarket carplay geen geluid
Moderator: Beheerdersteam
Aftermarket carplay geen geluid
Hoi
Ik heb een mitsubishi asx 2012 en een plug and play aftermarket carplay ingebouwd echter krijgen we met geen mogelijkheid geluid eruit. Er werd aanbevolen om een canbus er tussen te zetten maar op dat moment geeft de auto de ene storing naar de andere storing. Heeft iemand de oplossing om er geluid op te krijgen. De auto heeft een rockfort versterker. En de versterkerkabel (wit en bruin) lijkt ergens nog op aangesloten te moeten worden. Bij de carplay zit alleen maar rca uitgangen bij
Alles werkt voor de rest helemaal goed maar een autoradio zonder geluid is niet gewenst
Hopelijk heeft hier iemand een idee
Ik heb een mitsubishi asx 2012 en een plug and play aftermarket carplay ingebouwd echter krijgen we met geen mogelijkheid geluid eruit. Er werd aanbevolen om een canbus er tussen te zetten maar op dat moment geeft de auto de ene storing naar de andere storing. Heeft iemand de oplossing om er geluid op te krijgen. De auto heeft een rockfort versterker. En de versterkerkabel (wit en bruin) lijkt ergens nog op aangesloten te moeten worden. Bij de carplay zit alleen maar rca uitgangen bij
Alles werkt voor de rest helemaal goed maar een autoradio zonder geluid is niet gewenst
Hopelijk heeft hier iemand een idee
Re: Aftermarket carplay geen geluid
Schakelt het apparaat ( de carplay? ) wel in? Soms zijn de kabels van de voeding namelijk foutief in de stekker aanwezig en moet je ze ompluggen.
Zijn de speakers goed aangesloten? Krijg je via de RCA's wel geluid ( middels een andere versterker en luidsprekers? )
Zijn de speakers goed aangesloten? Krijg je via de RCA's wel geluid ( middels een andere versterker en luidsprekers? )
Re: Aftermarket carplay geen geluid
De carplay doet alles alleen het geluid niet. Mijn versterker en boxen zitten op een andere connector verbonden en komen als wit en bruine kabel er uit die we ergens aan moeten verbinden zegt mijn gevoel maar we kunnen niet achterhalen waaraan. Als ik de oude radio terug aansluit heb ik geluid.
Ik heb geen mogelijkheid tot het aansluiten van de RCA kabels. Dus lijkt mij dat de witte en bruine kabel aan de iso stekker aangesloten moet worden ergens
Foto zie je de kabels. De connector die niet verbonden is is degene waar mijn speakers in zitten die zat aangesloten op de losse kabel (zie andere foto) dus volgens mij moeten we de witte en bruine ergens nog aansluiten
Ik heb geen mogelijkheid tot het aansluiten van de RCA kabels. Dus lijkt mij dat de witte en bruine kabel aan de iso stekker aangesloten moet worden ergens
Foto zie je de kabels. De connector die niet verbonden is is degene waar mijn speakers in zitten die zat aangesloten op de losse kabel (zie andere foto) dus volgens mij moeten we de witte en bruine ergens nog aansluiten
Re: Aftermarket carplay geen geluid
Als je nu hebt uitgevonden welke kabels vanuit je headunit de speakers "bedienen" en welke kabels vanaf de speakers naar een stekker onder je dashboard lopen en daar een verbinding tussen legt, dan ben ik benieuwd of je wel geluid hebt. Wel ook rekening houden met RV LV RA LA en zo. Met twee testkabeltjes kun je dat wellicht wel uitvissen.
