Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Ik wil heeel graag wat ruimte maken ik heb zoveel spulen die ik eigenlijk niet weg wil doen. maar inmiddels heb ik nog gereedschap nieuw in doos staan in de huiskamer omdat ik er geen plek voor heb....... dus er moet wat weg.
2 x Tang Band W6-1139SIF Nieuw (nooit gebruikt) in doos Subwoofers nieuwprijs 228 samen, mag weg voor 170 euro samen, of een goed bod.
nooit gebruikt dus kan er weinig over zeggen.
2 x Dayton Audio ND90-4 nieuw in doos nooit gebruikt nieuwprijs samen 62 euro , mag weg voor 40 euro, of een goed bod.
nooit gebruikt dus kan er weinig over zeggen.
2 x Tweeter Vifa HT300D zo goed als nieuw in hun foam verpakking nieuwprijs ooit 110 euro samen, mag weg voor 40 , of een goed bod.
Ik heb ze nooit gehoord, dus kan er weinig over zeggen.
16 x SB Acoustics SB20PFCR30-8 waarvan 8 nooit uit de doos geweest en 8 stuks zijn 1 x gebruikt in een testje in een van mijn videos (komen alle in hun doosje). https://youtu.be/bBdXQ-_EX34 en met de lange tweeter https://youtu.be/s3C7hAqdumo?t=162
Als het helpt, ik heb de lange tweeters en de test frames ook nog. anders probeer ik er van af te komen los van elkaar. en gaan de frames in de container.
Ik heb deze woofers gekregen van Martin die elke ZBA aanwezig is op de dagen (enorme dank daar voor), dus ik wil deze niet verkopen maar graag ruilen zodat ik alsnog iets bouw van het geen wat hij me gegeven heeft en ik het niet op eet/drink etc
Als ik Open baffle ga , moet ik enorme compensatie gebruiken en dat heb ik liever niet (wil graag iets wat passief te doen is) het laag met de compensatie was wel indrukwekkend met maar 4 woofers per kant plaats van 8. dat dan weer wel. vrij lage QTS drivers voor open baffle maar met 8 per kant kun je er zeker laag uit pompen mits je compenseert, of enorme kisten gesloten... 40Liter per stuk.
dus mocht je iets hebben liggen waar je van af wil? ok drivers voor een monitor bijvoorbeeld of iets anders audio gerelateerd/elektronica gereedschap, fijne cd speler...
een goed bod is ook prima en verzenden van drivers kan ook
2 x Tang Band W6-1139SIF Nieuw (nooit gebruikt) in doos Subwoofers nieuwprijs 228 samen, mag weg voor 170 euro samen, of een goed bod.
nooit gebruikt dus kan er weinig over zeggen.
2 x Dayton Audio ND90-4 nieuw in doos nooit gebruikt nieuwprijs samen 62 euro , mag weg voor 40 euro, of een goed bod.
nooit gebruikt dus kan er weinig over zeggen.
2 x Tweeter Vifa HT300D zo goed als nieuw in hun foam verpakking nieuwprijs ooit 110 euro samen, mag weg voor 40 , of een goed bod.
Ik heb ze nooit gehoord, dus kan er weinig over zeggen.
16 x SB Acoustics SB20PFCR30-8 waarvan 8 nooit uit de doos geweest en 8 stuks zijn 1 x gebruikt in een testje in een van mijn videos (komen alle in hun doosje). https://youtu.be/bBdXQ-_EX34 en met de lange tweeter https://youtu.be/s3C7hAqdumo?t=162
Als het helpt, ik heb de lange tweeters en de test frames ook nog. anders probeer ik er van af te komen los van elkaar. en gaan de frames in de container.
Ik heb deze woofers gekregen van Martin die elke ZBA aanwezig is op de dagen (enorme dank daar voor), dus ik wil deze niet verkopen maar graag ruilen zodat ik alsnog iets bouw van het geen wat hij me gegeven heeft en ik het niet op eet/drink etc
Als ik Open baffle ga , moet ik enorme compensatie gebruiken en dat heb ik liever niet (wil graag iets wat passief te doen is) het laag met de compensatie was wel indrukwekkend met maar 4 woofers per kant plaats van 8. dat dan weer wel. vrij lage QTS drivers voor open baffle maar met 8 per kant kun je er zeker laag uit pompen mits je compenseert, of enorme kisten gesloten... 40Liter per stuk.
dus mocht je iets hebben liggen waar je van af wil? ok drivers voor een monitor bijvoorbeeld of iets anders audio gerelateerd/elektronica gereedschap, fijne cd speler...
een goed bod is ook prima en verzenden van drivers kan ook
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op di 10 jun 2025, 13:59, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Oh dat is top Ronkel , ik heb hem meteen een mailtje gestuurd! dank je
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
wow drivers zijn super niet in trek
mag ook een bod doen hoor , wil ze graag kwijt
maar niet te gek maken. er komt een moment dat ik niet eens zin heb om ze te verzenden. dus dan blijven ze liggen
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Je hebt ze net een dag te koop staan
hou je wel rekening met de gemiddelde leeftijd hier op 't forum
wij hebben iets langer de tijd nodig om beslissingen te nemen (of mensen zijn misschien op vakantie).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
haha nou ik dacht er wel aan inderdaad.. niet de leeftijd maar ik heb altijd vrij veel haast
en meestal niet ten goede.
okeeej ik wacht even een weekje
je hebt gelijk ! ik wil nu opruimen !!! nu nu nu 
okeeej ik wacht even een weekje
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Ik kan wel 3x de SB20PFCR30-8 gebruiken. Stuur je een pm
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Begrijp ik nu dat het bij de SB20PFCR30-8 niet meer om een ruil gaat, maar om koop ( ruilen tegen geld dus
). In dat geval opteer ik voor 2 stuks.
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
ik laat ze nog even te ruil staan. als ik ze totaal niet kwijt kan dan maar verkopen en andere drivers voor terug kopen haha
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
wellicht interesse in 2 x Tang Band W5-1138SMF Subwoofers
Re: Dynamic Drivers Nieuw en zo goed als nieuw.. ik wil graag wat opruimen
Top! laat maar weten
