Pagina 1 van 7

Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 18:13
door beijert
Tijd voor een luisterdag in het noorden, en wel in Assen.
Komt gerust. Aanmelden niet verplicht, wel leuk om te zien wie we treffen.


Datum:
15 november 2025, van 10:00 tot 17:00

Locatie:
Buurthuis 't Markehuus.
Scharmbarg 35
9407AE Assen


unnamed (1).jpg
Momenteel heb ik vier ruimtes gereserveerd met daarnaast de centrale hal. In deze ruimte kunnen we mooi de spulletjes stallen voor de verkoop.

Hier is ook de bar te vinden waar we terecht kunnen voor een natje en een droogje. Eigen eten en vooral drinken meenemen is in principe niet toegestaan maar die regels zullen net zo ruim zijn als bij andere.
Ik denk dat rond het middaguur de frituur aan zal gaan. Dat geeft ook mooi ruimte om nog wat op te stellen voor de mensen die wat verder moeten reizen en/of later arriveren.
centrale ruimte
centrale ruimte
komma's waren op
komma's waren op
Entree bedraagt 10,- pp, voor wie het missen kan.

Dat kan contant, per overschrijving, maar er zal ook een QR code liggen. Alles op goed vertrouwen want er is helaas geen receptie.

Het buurthuis is normaliter gesloten op de zaterdag, dus als er een extra ruimte nodig is kan dat (tegen betaling) geregeld worden. Maar dat verwacht ik niet aangezien we niet zo centraal gelegen zijn. Om 17:00 is het wel over, het liefst is de boel weer dicht om zes.

https://maps.app.goo.gl/YJQM676mQ6tZ3ffr6



Parkeren
Is vrij en in de buurt (sporthal, winkelcentrum) en lossen kan voor de deur, en ook aan de achterzijde van het pand.
Schermafbeelding 2025-11-13 221003.jpg
https://maps.app.goo.gl/NTEN1JdRvPBrg7wz7

WI-FI
Er is Wi-Fi, de inloggegevens plaats ik hier later.

Aansprakelijkheid
De organisatie is niet aansprakelijk voor vermissing, vernieling, etc. Heb respect voor andermans spullen, kijken met de oogjes, luisteren met de oortjes. Houd er rekening mee dat in principe de deur van het wijkcentrum gewoon openstaat en iedereen zo naar binnen kan. Let dus op je eigen en andermans spullen. Overigens is dit in voorgaande edities nog nooit misgegaan, maar wil het even gezegd hebben.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 18:13
door beijert
Onderstaande zalen zijn voor ons gereserveerd. Heb je voorkeur voor een zaal en/of tijd dan graag vermelden. Ik neem aan dat we daar samen wel uitkomen qua beschikbare ruimtes en tijd. De één heeft aan drie kwartier genoeg, de ander het liefst anderhalf uur.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true

Ik heb er een pauze tussengezet. Dat is misschien niet voor iedereen nodig, maar wel een mooi moment om nog wat zaken in te richten voor de middag. Dat inrichten en afstellen doen we natuurlijk niet tijdens de luistersessie van een ander. :-$

2, 3, 5 & 7
plattegrond
plattegrond


Zaal 2, 6x6 meter groot. Eén glaspartij en links naast de foto zit dan de schuifwand waar zich een lege ruimte bevindt.
zaal 2 36m²
zaal 2 36m²


Zaal 3, 6x6 meter groot en ligt tegen zaal 2 aan. Eén glaspartij en rechts naast de foto zit de schuifwand met ook hierachter een lege ruimte.
zaal 3 36m²
zaal 3 36m²


Zaal 5, 9.3 x 9.2 meter groot met een verhoogd plafond.
markehuus zaal 5 (2).jpg
zaal 5 85m²
zaal 5 85m²


Zaal 7 7.6 x 11.3 meter groot met een schuin weglopende wand aan de achterzijde en een keukentje aan de zijkant.
markehuus zaal 7.jpg
markehuus zaal 7 (2).jpg
zaal 7 86m²
zaal 7 86m²

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 18:13
door beijert
Aanmeldingen:


Beijert
Ik ga zelf ook exposeren. Zeer waarschijnlijk gewoon een veel te grote open baffle die ik de vrijdag er voor samenstel.
De Audio Analogue versterker kan in principe ook mee, maar is geen zba.

Kappa7
Lijkt me leuk om de Badkamer versterker mee te nemen aangesloten op de KEF 104/2 en als bron de Pure DSD Dac.
Een complete set dus.

RumoH
Ik neem een streamer met versterking mee en een set nieuwe speakers.

Mauwi
De Susa luidsprekerset gaat mee, met sub.

Pon-e
Ben ik er bij, neem graag mijn (actieve) speakers mee, hopelijk dan helemaal afgesteld (en zonder BR, want dat klinkt een stuk beter!).

MichealB
Als ik ze af genoeg krijg om te luisteren, dan neem ik de nieuwe line-arrays mee.
Kunnen we samen beoordelen of het transistorradio's geworden zijn of iets acceptabels.

driekwartgeleider
Ik bezit een zelfbouw eindversterker van absolute topklasse, welke ik graag wil tonen en laten beluisteren.

Jooch
Met zelfbouw luidsprekers + versterker + DAC + generator

Boester
Deep Purple TL's

audiomaniacs
Die dag kan ik eindelijk die Hiraga eens laten luisteren...

Sanderss
Groot systeem, geschikt voor zaal 7

Pappaleo
Als ik wat af heb neem ik het mee, maar ik weet nog niet wat.

Hennus

Richard

Henkjan

JanRSmit

Hannesie

Chocomel

HoMer

Weidok

Zweitse

TabCam

Dre

pvanlingen





.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 18:53
door pappaleo
Leuk, ritje naar Assen kan wel hoor. Beetsterzwaag was ik tenslotte ook altijd. Als ik wat af heb neem ik het mee, maar ik weet nog niet wat.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 18:57
door Barry2001
Kan naar het noorden rijden met m’n ogen dicht inmiddels, staat in de agenda.
Mooi initiatief Mark :goedzo:
Kan wat meenemen, heb een archief aan versterkers. Misschien eens wat buizen ontsteken.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: do 05 jun 2025, 19:14
door richard
De handschoen opgepakt! :goedzo:

Ik kom hier graag naar toe.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 06 jun 2025, 0:24
door Henkjan
ja, leuk! staat in de agenda

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 06 jun 2025, 9:04
door satefan
Ik heb m met potlood in de agenda staan. Ik ben niet van plan om iets mee te nemen dat muziek maakt, maar als er behoefte is aan metingen dan neem ik mijn meetset mee.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 06 jun 2025, 9:54
door JanRSmit
In potlood in agenda

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 06 jun 2025, 22:32
door Kappa7
Ja leuk, lijkt me leuk om langs te komen. weet nog niet of ik iets mee neem.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: za 07 jun 2025, 0:19
door hannesie
Mooi en goed initiatief, als het even kan kom ik.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: za 07 jun 2025, 10:32
door Chocomel
Leuk, ik ben van plan om ook te komen.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: di 22 jul 2025, 17:03
door HoMeR
8-[ Zet mij er ook maar bij (staat in de "nog te overleggen agenda")

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: di 22 jul 2025, 20:59
door Zweitse
Het is in mijn wijk, dus een thuiswedstrijd.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 25 jul 2025, 12:23
door weidok
richard schreef: do 05 jun 2025, 19:14
De handschoen opgepakt! :goedzo:

Ik kom hier graag naar toe.
Als het even kan kom ik ook
Kunnen we carpolen \:D/

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: vr 25 jul 2025, 17:57
door richard
weidok schreef: vr 25 jul 2025, 12:23
Kunnen we carpolen \:D/
Leuk, afgesproken.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 03 aug 2025, 19:58
door WrineX
Ik wil wel komen maar het is nogal een afstand :( en gezien ik geen auto rij. moet ik even kijken of er iemand al die kant op gaat en nog wat ruimte over heeft :)

dus het is een misschien :) voor mij. als ik kom , zal ik iets planar magnetic achtigs mee neem. hopelijk een fullrange... maar we gaan het zien...

En super leuk dat er nog een ZBA georganiseerd wordt! altijd leuk en hulde voor de mensen die dit belangeloos doen !

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: za 23 aug 2025, 20:37
door TabCam
Een stuk dichterbij dan de vorige LvhN dus deze zet ik in mijn agenda.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 24 aug 2025, 11:09
door RumoH
Zet mij ook maar op de lijst, neem streamer met versterking mee en een set nieuwe speakers.

Rudy

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 24 aug 2025, 22:28
door Kappa7
Kappa7 schreef: vr 06 jun 2025, 22:32
Ja leuk, lijkt me leuk om langs te komen. weet nog niet of ik iets mee neem.
Lijkt me leuk om de Badkamer versterker mee te nemen aangesloten op de KEF 104/2 en als bron de Pure DSD Dac.
Een complete set dus.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 24 aug 2025, 22:35
door richard
De badkamer laat je thuis?

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 24 aug 2025, 23:44
door Kappa7
Ja wordt lastig om die mee te nemen.

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: zo 24 aug 2025, 23:56
door hannesie
Hij heeft net een nieuwe auto, en dan zoveel water om mee te nemen voor de douche. :lol: :lol:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: wo 27 aug 2025, 20:13
door beijert
Foto's van de locatie toegevoegd, met de maten. En hiermee dus een upje :beer:

Re: Luisterdag van het noorden 15 november 2025

Geplaatst: wo 27 aug 2025, 22:25
door richard
beijert schreef: do 05 jun 2025, 18:13
komma's waren op
Anders honger en dorst lijden.