Pagina 1 van 1

Subwoofer van Dre

Geplaatst: za 25 nov 2006, 14:54
door dre
onder tussen begonnen aan de woofer kasten

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:08
door Paul
Zijn die woofers ter ondersteuning van de Isis?

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:15
door dre
ik ga de isis in een gesloten kast uitvoeren,dan heb je wel wat extra laag nodig nodig 8) .

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:19
door Paul
Ok..

wordt het 2,5 weg of 3weg?

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:22
door dre
ze worden allebei actief aangestuurd met elk een hypex ds 2.0,dat is met het oog op de toekomst ook wat wijzer.

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:35
door Paul
Nice...

Geplaatst: za 25 nov 2006, 15:49
door dre
dus we zullen onze meeting wat moeten opschuiven,want zoals het laag nu klinkt kan het mij echt niet tevreden stellen.

Geplaatst: za 25 nov 2006, 22:28
door Paul
geen probleem (tot einde van 't tweede blok van m'n master op 20 dec. toch véééél te druk) maar ik kom tzt zeker een keertje luisteren!

Geplaatst: zo 03 dec 2006, 16:44
door dre
een aantal meters fineer op de kop getikt,prima voor de subs.

Afbeelding

Geplaatst: za 09 dec 2006, 15:47
door dre
eindelijk weer wat vooruitgang

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst: di 12 dec 2006, 19:18
door dre
ik heb de eerste sub draaiend,ik had niet verwacht dat dit echt zoveel meer zou brengen,en dan komt er nog een!
het laten intregeren van de sub valt me erg mee,het kost wat tijd.
kan ik achter de hypex wat baf stoppen,want ik hoor een draad trillen,of zou deze te heet worden?

Geplaatst: ma 18 dec 2006, 18:39
door Hans Nootdorp
dre schreef:
ik ga de isis in een gesloten kast uitvoeren,dan heb je wel wat extra laag nodig nodig 8) .
Heb je het dan over je lopende project? Daar zie ik op de foto toch een BR pijp?!?
Heb je de pijp dicht gemaakt of heb je het over weer een andere Isis met de woofer in CB?

Geplaatst: ma 18 dec 2006, 18:51
door jantje-secuur
dre schreef:
ik heb de eerste sub draaiend,ik had niet verwacht dat dit echt zoveel meer zou brengen,en dan komt er nog een!
het laten intregeren van de sub valt me erg mee,het kost wat tijd.
kan ik achter de hypex wat baf stoppen,want ik hoor een draad trillen,of zou deze te heet worden?
Hoor je een draad trillen, of de PCB tegen het metaal? Indien het laatste het geval is, kun je met siliconenkit die pcb vastzetten tegen het metaal aan.

Geplaatst: ma 18 dec 2006, 19:14
door dre
het ramelen was de hypex module zelf,met een stukje neopreen snel opgelost.
wat betreft de gesloten kast,dat ga ik met de tijd uitproberen ik denk dat dit in mijn ruimte beter tot z`n recht zal komen.

Geplaatst: do 28 dec 2006, 19:14
door dre
ik begin langzaam het einde te bereiken van dit project :?
nog de woofers fineren,wat ontkoppeling voor de subs en dan?

Geplaatst: do 28 dec 2006, 19:35
door sphere
Genieten?