ik heb de eerste sub draaiend,ik had niet verwacht dat dit echt zoveel meer zou brengen,en dan komt er nog een!
het laten intregeren van de sub valt me erg mee,het kost wat tijd.
kan ik achter de hypex wat baf stoppen,want ik hoor een draad trillen,of zou deze te heet worden?
ik ga de isis in een gesloten kast uitvoeren,dan heb je wel wat extra laag nodig nodig .
Heb je het dan over je lopende project? Daar zie ik op de foto toch een BR pijp?!?
Heb je de pijp dicht gemaakt of heb je het over weer een andere Isis met de woofer in CB?
ik heb de eerste sub draaiend,ik had niet verwacht dat dit echt zoveel meer zou brengen,en dan komt er nog een!
het laten intregeren van de sub valt me erg mee,het kost wat tijd.
kan ik achter de hypex wat baf stoppen,want ik hoor een draad trillen,of zou deze te heet worden?
Hoor je een draad trillen, of de PCB tegen het metaal? Indien het laatste het geval is, kun je met siliconenkit die pcb vastzetten tegen het metaal aan.
het ramelen was de hypex module zelf,met een stukje neopreen snel opgelost.
wat betreft de gesloten kast,dat ga ik met de tijd uitproberen ik denk dat dit in mijn ruimte beter tot z`n recht zal komen.