Pagina 1 van 1

KT66 push pull versterker te koop

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 8:08
door KeM
Te koop mijn zelfgebouwde 2x30 Watt UL versterker. De versterker is gebaseerd op een Menno vd Veen ontwerp en uitgerust met VDV6040 uitgangstrafo’s. Voeding wordt verzorgt door een Amplimo 4N605 ringkern. Buizen 4x KT66 (Golden Dragon), 2x 6SN7 (General Electric NOS), 1x 6N1P Svetlana. Alle buizen hebben slechts een paar gebruiksuren. Spelend bij mij thuis thuis te beluisteren. Vraagprijs 325 euro. Alleen af te halen (in Nieuwendijk NB).
Ik heb de versterker circa 15 jaar gelden gebouwd omdat ik een keer zo’n zware versterker wilde bouwen. Na succesvol testen is de versterker niet meer gebruikt omdat mijn EBL21 2x7 watt versterker voldoende vermogen levert.

Re: KT66 push pull versterker te koop

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 9:52
door toetertje
Waar is deze af te halen?

Re: KT66 push pull versterker te koop

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 11:21
door Walt
Wow, mooi ding en nog mooiere prijs!

Re: KT66 push pull versterker te koop

Geplaatst: zo 09 mar 2025, 13:40
door douwebakker
@KeM: Ik heb je een bericht gestuurd.
Douwe

Re: KT66 push pull versterker te koop

Geplaatst: wo 12 mar 2025, 11:26
door KeM
Ter aanvulling: Deze versterker is op te halen in Nieuwendijk - vlak onder Gorinchem.