KT66 push pull versterker te koop

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
KeM
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 16:53

KT66 push pull versterker te koop

Bericht door KeM »

Te koop mijn zelfgebouwde 2x30 Watt UL versterker. De versterker is gebaseerd op een Menno vd Veen ontwerp en uitgerust met VDV6040 uitgangstrafo’s. Voeding wordt verzorgt door een Amplimo 4N605 ringkern. Buizen 4x KT66 (Golden Dragon), 2x 6SN7 (General Electric NOS), 1x 6N1P Svetlana. Alle buizen hebben slechts een paar gebruiksuren. Spelend bij mij thuis thuis te beluisteren. Vraagprijs 325 euro. Alleen af te halen (in Nieuwendijk NB).
Ik heb de versterker circa 15 jaar gelden gebouwd omdat ik een keer zo’n zware versterker wilde bouwen. Na succesvol testen is de versterker niet meer gebruikt omdat mijn EBL21 2x7 watt versterker voldoende vermogen levert.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door KeM op do 13 mar 2025, 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: KT66 push pull versterker te koop

Bericht door toetertje »

Waar is deze af te halen?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: KT66 push pull versterker te koop

Bericht door Walt »

Wow, mooi ding en nog mooiere prijs!
Gebruikersavatar
douwebakker
Berichten: 2172
Lid geworden op: ma 09 okt 2017, 17:25
Locatie: Vledder Drenthe
Contacteer:

Re: KT66 push pull versterker te koop

Bericht door douwebakker »

@KeM: Ik heb je een bericht gestuurd.
Douwe
KeM
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 16:53

Re: KT66 push pull versterker te koop

Bericht door KeM »

Ter aanvulling: Deze versterker is op te halen in Nieuwendijk - vlak onder Gorinchem.
Gesloten