VERKOCHT!!!!!! Ian Canada TransportPi MKII, UcMate conditioner en meer

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.
Gesloten
Shutdown98
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
Locatie: Zutphen

VERKOCHT!!!!!! Ian Canada TransportPi MKII, UcMate conditioner en meer

Bericht door Shutdown98 »

Verkocht!

TransportPi MKII
€60,-

UcMate conditioner 5V 2x
Incl. Capacitors en kabeltjes
€60

Accusilicon AS318B clocks
45 en 49Mhz
€35, de set

Lifepo4 MKIII voeding met 4 batterijen Defect!
Gratis bij 1 of meer van bovenstaande.
Op een dag was ie stuk... de laptopvoeding die m van stroom voorzag ook. Mijn inschatting is dat de laptopvoeding overleed en de Lifepo in zijn val meenam.

Door iemand met electronica kennis denk ik wel te repareren.
Ik ben er niet toe in staat...

Zie fotos!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Shutdown98 op wo 10 sep 2025, 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Ian Canada TransportPi MKII, UcMate conditioner en meer

Bericht door Marp »

Shutdown98 schreef: vr 31 jan 2025, 15:53
Verkocht!

TransportPi MKII


Wat? De TransportPi of alles?

Indien alles verkocht is, is het duidelijker als je dit even in de titel of in een nieuw bericht aangeeft, danwel zelf het onderwerp sluit. Dit laatste kan door het eerste bericht te openen en een vinkje te plaatsen bij "Onderwerp sluiten".
Shutdown98
Berichten: 228
Lid geworden op: zo 29 jul 2012, 15:35
Locatie: Zutphen

Re: VERKOCHT!!!!!! Ian Canada TransportPi MKII, UcMate conditioner en meer

Bericht door Shutdown98 »

Ik dacht dat verkocht boven aan de advertentie duidelijk genoeg was...
Nu een fool proof aanpassing gedaan.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Ian Canada TransportPi MKII, UcMate conditioner en meer

Bericht door Marp »

Dat wordt niet opgemerkt, tenzij iemand bij toeval nog eens in het topic terecht komt... zoals ik vandaag, uit nieuwsgierigheid naar de interface.

De vraag om bevestiging leek je overigens te storen. Doorgaans is iemand juist eerder verontwaardigd dat zijn advertentie "ongevraagd" werd gesloten, als achteraf blijkt dat hij er nog niet klaar mee was. Wat is dan foolish? Bedenk maar dat we dit forum niet in de lucht houden om irritatie te wekken of ontvangen.
Gesloten