Pagina 1 van 1
Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: ma 30 dec 2024, 12:25
door martinhagenbeek
Ik overweeg, als er belangstelling voor is, één of twee luistermiddagjes te organiseren bij mij in Breda. In eerste instantie denk ik aan max. 2 of 3 personen per sessie, mijn mancave is qua ruimte beperkt. De focus zal liggen op mijn recente planar projecten, zie mijn posts op eerder in deze groep. Niet alleen luisteren, maar ook ideeen uitwisselen over onze hobby en projecten. Zelf denk aan wo.15, do.23, vr.24 en za.25 januari.
Laat maar weten of jullie hier wat voor voelen.
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: ma 30 dec 2024, 12:40
door hardbats
Hey Martin, dat lijkt me leuk. Breda is lekker dicht bij (vanuit Etten-Leur). Ik kan doordeweeks niet maar bijv de zaterdag lukt wel.
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: ma 30 dec 2024, 20:15
door martinhagenbeek
Ik wacht even de reacties af en kom op je af
groet Martin
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: wo 01 jan 2025, 17:42
door hannesie
Ik denk dat ik dat ook wel eens kan doen, ben regelmatig in Breda.
En al een poosje bekend met de materie.
Datum is voor mij vaak geen probleem.
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: do 02 jan 2025, 19:02
door martinhagenbeek
Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: do 02 jan 2025, 19:04
door martinhagenbeek
Hi Hardbats,
Je staat op za 25 januari en je bent vanaf 2 uur welkom.
Laat je even weten of dat past?
Groet Martin
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: zo 05 jan 2025, 12:14
door hardbats
Hey Martin, dat is prima!
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: di 07 jan 2025, 0:33
door hannesie
martinhagenbeek schreef: ↑do 02 jan 2025, 19:02
Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
Lijkt mij voor de eerste kennismaking wel een goed moment.
Hoor wel graag op tijd je adres e.d.
Kan via PB uiteraard
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: do 16 jan 2025, 17:56
door martinhagenbeek
Adres en tijd in je PB
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: za 25 jan 2025, 1:13
door hannesie
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: za 25 jan 2025, 20:15
door hardbats
Vandaag een uurtje of 3 bij Martin besteed. De middag was zo voorbij, een goed gesprek en ook wat lekkere muziek. De magnepans met OB laag klonk lekker, de Final's waren niet helemaal in balans naar mijn idee. Jouw eerste eigen DSP project klonk lekker, ik heb ze destijds op de luisterdag in Ermelo toen niet gehoord.
We zien elkaar de 8ste weer in Hengelo, mag je dan naar mij spulletjes luisteren

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Geplaatst: wo 29 jan 2025, 13:11
door martinhagenbeek
Dank Hans en Bas voor jullie feedback, was idd leerzaam en gezellig. Ik kan me helemaal vinden in jullie terugkoppeling.
Tot de 8e februari in Hengelo.