Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Ik overweeg, als er belangstelling voor is, één of twee luistermiddagjes te organiseren bij mij in Breda. In eerste instantie denk ik aan max. 2 of 3 personen per sessie, mijn mancave is qua ruimte beperkt. De focus zal liggen op mijn recente planar projecten, zie mijn posts op eerder in deze groep. Niet alleen luisteren, maar ook ideeen uitwisselen over onze hobby en projecten. Zelf denk aan wo.15, do.23, vr.24 en za.25 januari.

Laat maar weten of jullie hier wat voor voelen.
Bijlagen
IMG_8607.jpeg
IMG_8477.jpeg
IMG_8570.jpeg
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hardbats »

Hey Martin, dat lijkt me leuk. Breda is lekker dicht bij (vanuit Etten-Leur). Ik kan doordeweeks niet maar bijv de zaterdag lukt wel.
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Ik wacht even de reacties af en kom op je af
groet Martin
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hannesie »

Ik denk dat ik dat ook wel eens kan doen, ben regelmatig in Breda.
En al een poosje bekend met de materie.
Datum is voor mij vaak geen probleem.
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Hi Hardbats,
Je staat op za 25 januari en je bent vanaf 2 uur welkom.
Laat je even weten of dat past?
Groet Martin
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hardbats »

Hey Martin, dat is prima!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hannesie »

martinhagenbeek schreef: do 02 jan 2025, 19:02
Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
Lijkt mij voor de eerste kennismaking wel een goed moment. :D

Hoor wel graag op tijd je adres e.d.
Kan via PB uiteraard
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Adres en tijd in je PB
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hannesie »

:relax: Het was een leuke middag, vloog voorbij, en dat zegt dan ook weer veel. :dank: :dank: :dank:
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door hardbats »

Vandaag een uurtje of 3 bij Martin besteed. De middag was zo voorbij, een goed gesprek en ook wat lekkere muziek. De magnepans met OB laag klonk lekker, de Final's waren niet helemaal in balans naar mijn idee. Jouw eerste eigen DSP project klonk lekker, ik heb ze destijds op de luisterdag in Ermelo toen niet gehoord.
We zien elkaar de 8ste weer in Hengelo, mag je dan naar mij spulletjes luisteren :wink:
martinhagenbeek
Berichten: 26
Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49

Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda

Bericht door martinhagenbeek »

Dank Hans en Bas voor jullie feedback, was idd leerzaam en gezellig. Ik kan me helemaal vinden in jullie terugkoppeling.
Tot de 8e februari in Hengelo.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”