Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Ik overweeg, als er belangstelling voor is, één of twee luistermiddagjes te organiseren bij mij in Breda. In eerste instantie denk ik aan max. 2 of 3 personen per sessie, mijn mancave is qua ruimte beperkt. De focus zal liggen op mijn recente planar projecten, zie mijn posts op eerder in deze groep. Niet alleen luisteren, maar ook ideeen uitwisselen over onze hobby en projecten. Zelf denk aan wo.15, do.23, vr.24 en za.25 januari.
Laat maar weten of jullie hier wat voor voelen.
Laat maar weten of jullie hier wat voor voelen.
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Hey Martin, dat lijkt me leuk. Breda is lekker dicht bij (vanuit Etten-Leur). Ik kan doordeweeks niet maar bijv de zaterdag lukt wel.
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Ik wacht even de reacties af en kom op je af
groet Martin
groet Martin
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Ik denk dat ik dat ook wel eens kan doen, ben regelmatig in Breda.
En al een poosje bekend met de materie.
Datum is voor mij vaak geen probleem.
En al een poosje bekend met de materie.
Datum is voor mij vaak geen probleem.
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Hi Hardbats,
Je staat op za 25 januari en je bent vanaf 2 uur welkom.
Laat je even weten of dat past?
Groet Martin
Je staat op za 25 januari en je bent vanaf 2 uur welkom.
Laat je even weten of dat past?
Groet Martin
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Lijkt mij voor de eerste kennismaking wel een goed moment.martinhagenbeek schreef: ↑do 02 jan 2025, 19:02Hi Hannesie,
Ik heb je op vrijdag 24 januari op de planning staan vanaf 2 uur. Is dat ok voor jou?
Gr Martin
Hoor wel graag op tijd je adres e.d.
Kan via PB uiteraard
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Vandaag een uurtje of 3 bij Martin besteed. De middag was zo voorbij, een goed gesprek en ook wat lekkere muziek. De magnepans met OB laag klonk lekker, de Final's waren niet helemaal in balans naar mijn idee. Jouw eerste eigen DSP project klonk lekker, ik heb ze destijds op de luisterdag in Ermelo toen niet gehoord.
We zien elkaar de 8ste weer in Hengelo, mag je dan naar mij spulletjes luisteren
We zien elkaar de 8ste weer in Hengelo, mag je dan naar mij spulletjes luisteren
-
martinhagenbeek
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 11 apr 2023, 19:49
Re: Luistermiddagje(s) bij Martin in Breda
Dank Hans en Bas voor jullie feedback, was idd leerzaam en gezellig. Ik kan me helemaal vinden in jullie terugkoppeling.
Tot de 8e februari in Hengelo.
Tot de 8e februari in Hengelo.
