MOD: onderwerp is afgeplitst van een ander onderwerp.
Hallo ik heb verschillende stoelen geboud met een passief radiator en een bass speaker
Nu zit ik aan mijn keyboard en geniet van geweldige infra sub die door heel mijn lichaam gaat
Renaat
Contact gezocht met fabrikant voor passieve radiator
Re: Ik wil me even voorstellen
Ik kan de moving mass van mijn passief radiator simpel wijzigen door middel van neodymium magneten op het membraam van de passief radiaror te verhogen of te verlagen
De tegenpooldruk zorgt ervoor dat het membraam niet doorzakt en regelt mijn X max
Het systeem heb ik AMM genoemd Ajustable Moving Mass...werkt fantastis heb een 10 tal prototypes geboud en zoek een fabriekant
Rr...renaat ...uit genk be.
De tegenpooldruk zorgt ervoor dat het membraam niet doorzakt en regelt mijn X max
Het systeem heb ik AMM genoemd Ajustable Moving Mass...werkt fantastis heb een 10 tal prototypes geboud en zoek een fabriekant
Rr...renaat ...uit genk be.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Contact gezocht met fabrikant voor passieve radiator
Naar ik aanneem, ben je op zoek naar een fabrikant die je passieve radiator in productie wil nemen. Nou is dit een forum waar een hobby wordt gedeeld, dus heel veel fabrikanten komen hier niet, maar niet geschoten is altijd mis. De meeste fabrikanten vermelden overigens contactgegevens op hun website. Ik denk dat je een grotere kans maakt om in contact te komen en je ontwerp voor te leggen, als je ze rechtstreeks aanschrijft.
In elk geval succes met je zoektocht!
In elk geval succes met je zoektocht!
Re: Contact gezocht met fabrikant voor passieve radiator
Hallo Renaat,
Vertel eens iets meer over jezelf (voorstelrondje
) hoe oud ben je, wat zijn je verdere interesses? En neem ons ook eens mee in je weg naar je huidige ontwerp, wat heeft je getriggerd om zelf een AMM te gaan maken en heb je foto's van het je bouwsel? Ik snap dat je niet alle details wilt laten zien omdat je op zoek bent naar een fabrikant maar een plaatje zou toch zeker welkom zijn .... kortom, Doe ook hier op het forum eens een presentatie.
Vertel eens iets meer over jezelf (voorstelrondje
Re: Contact gezocht met fabrikant voor passieve radiator
En zet je spellingscontrole aan. de taalfouten doen pijn aan mijn ogen.
Het komt ook niet erg professioneel over, en ik denk dat eventueel geïnteresseerden af zullen haken als ze zich door de taalfouten moeten worstelen...
Het komt ook niet erg professioneel over, en ik denk dat eventueel geïnteresseerden af zullen haken als ze zich door de taalfouten moeten worstelen...
Re: Contact gezocht met fabrikant voor passieve radiator
Van een kilometer afstand is dit natuurlijk een automatische vertaling. Omdat er niet alleen spelling, maar ook stijl, vorm en woordkeuzefouten zijn vermoed ik vanuit een taal die in niets op het Nederlands lijkt
