Pagina 1 van 1
Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: zo 10 nov 2024, 16:26
door floeper
Hoi Allemaal,
Ik heb besloten (na lang twijfelen) om te stoppen met de zelfbouw audio hobby. Ofja tenminste om zelf nog ooit iets te bouwen
Daarmee ga ik dus ook alle zelfbouw spullen die ik in de loop der jaren heb verzameld verkopen.
Bij voorkeur is alles afhalen in Haarsteeg (net buiten Den Bosch). Maar sommige items zullen prima verstuurd kunnen worden (kosten en risico voor de koper).
Foto's volgen!
De Items:
- Lii-Song W12 paar (nieuw, ongebruikt) €400 €300/paar
Het meeste van de grotere spullen is weg.
Ik zal nog wat foto's gaan maken van alle losse spullen (prefab kabels, diy kabels, kleine elektronica).
Mvg, Coen
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: zo 10 nov 2024, 17:16
door SARK
Dayton imm6 meetmicrofoontje neem ik graag van je over.
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: za 16 nov 2024, 12:17
door floeper
update gedaan, alvast foto's toegevoegd van het passief filter materiaal. laatste kleine onderdelen toegevoegd.
Hopelijk krijg ik later vandaag ook de andere foto's online. maar i.v.m. Sinterklaas intocht heb ik andere verplichtingen vanmiddag.
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: za 16 nov 2024, 16:54
door floeper
update met foto's
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: za 16 nov 2024, 17:18
door floeper
als binnenkort een groot gedeelte verkocht is, dan ga ik nog een foto maken van alle losse spullen aan kabels, terminal etc.
Dit zal tzt voor een zeer klein prijsje weg mogen

maar dan moet ik eerst even wat ruimte hebben om alles uit te stallen.
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: ma 18 nov 2024, 20:50
door audiotube
Hallo die STX W.30.300.8.MC 12" woofers werden die gebruikt in de Bob van Leon Huijgen en wat is je beste prijs voor die twee paar samen. Anders stuur me maar een PB.

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: ma 18 nov 2024, 21:35
door Barry2001
Ja prijs onderhandeling via pb svp, niet hier.
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: ma 18 nov 2024, 21:37
door floeper
Had hem al een pb gestuurd

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: ma 18 nov 2024, 21:44
door Barry2001
Prima!

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: vr 22 nov 2024, 12:28
door floeper
Even in het algemeen: ik ga dit weekend de verschillende items die verzonden mochten worden in orde maken

Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: vr 22 nov 2024, 14:11
door Raymond
floeper schreef: ↑za 16 nov 2024, 17:18
als binnenkort een groot gedeelte verkocht is, dan ga ik nog een foto maken van alle losse spullen aan kabels, terminal etc.
Dit zal tzt voor een zeer klein prijsje weg mogen

maar dan moet ik eerst even wat ruimte hebben om alles uit te stallen.
In dat soort spullen heb ik wel interesse
Re: Leegverkoop zelfbouw audio spullen. Topic wordt de komende periode regelmatig aangevuld.
Geplaatst: di 17 dec 2024, 9:19
door floeper
Update! Meeste is weg.
W12 nu voor 300€ als kerstaanbieding!
Kleine aanvulling met losse kleine spulletjes volgt nog.