Kabeldikte actieve subwoofer JBL nano
Geplaatst: zo 03 nov 2024, 17:52
Hoi,
Pas een JBL nano aangeschaft, die wilde ik aansluiten met een kabelset die nog had liggen van 10mm2 (awg-7).
Maar uit de JBL nano komt een awg-14 kabel uit het blokje, dat is dan wel een heel groot verschil.
Welke kabeldikte zal ik hier dan aan sluiten, kan dat dan awg-12 zijn(4mm2) of toch jets dikker 6mm2
De jbl nano heeft een max stroomverbruik van 13 A
Pas een JBL nano aangeschaft, die wilde ik aansluiten met een kabelset die nog had liggen van 10mm2 (awg-7).
Maar uit de JBL nano komt een awg-14 kabel uit het blokje, dat is dan wel een heel groot verschil.
Welke kabeldikte zal ik hier dan aan sluiten, kan dat dan awg-12 zijn(4mm2) of toch jets dikker 6mm2
De jbl nano heeft een max stroomverbruik van 13 A