Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Ik had op MP een paar nieuwe lege Aurexx chassis gekocht van de oorspronkelijke importeur. Het plan was om daar mijn HF309 versterkers in te gaan bouwen. Dat plan is later gewijzigd en dit is dus over. Compleet met trafokappen en kooi. Alleen de voetjes zitten er niet bij. Ideaal om snel aan de slag te gaan met bijvoorbeeld een zelfbouw RH84 zoals in de sticky. Prijs 30 euro per behuizing.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Hallo Paul,
Kun je opgeven, wat de binnenmaten van de kappen zijn? Dan kan ik eens kijken, of ik nog trafo's heb, die erin passen.
Piet
Kun je opgeven, wat de binnenmaten van de kappen zijn? Dan kan ik eens kijken, of ik nog trafo's heb, die erin passen.
Piet
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Zeker! Ik zet het hier even neer. De voedingstrafo wordt een uitdaging binnen die kap weet ik wel. Daar past waarschijnlijk alleen de dedicated Aurexx trafo in.
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Ik kom op 73,5 bij 63,5mm. De schroefgaten zitten op 70 bij 60mm
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Hallo Paul,
Bedankt voor de maten. Maar net te klein voor mijn eventuele toepassing. Ik had een beetje hoop, dat er in Amroh U72 in zou passen, maar dat gaat niet lukken.
Piet
Bedankt voor de maten. Maar net te klein voor mijn eventuele toepassing. Ik had een beetje hoop, dat er in Amroh U72 in zou passen, maar dat gaat niet lukken.
Piet
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
Helaas Piet! Ik had je gegund dat het zou passen, maar te klein is te klein
Re: Nieuwe Aurexx Crystal behuizingen
deze zijn weg!
