2 x Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Geplaatst: di 24 sep 2024, 21:06
5.5 inch woofertjes met 14mm xmax en het Patented dual gap MMAG motor design (dual coil). , ach gewoon even de data sheet en test lezen, leuke is dat ze tot 3-4 khz inzet baar zijn , dus ook geschikt voor een 2 weg.
Review met metingen hier https://audioxpress.com/article/test-be ... pique-line
Setje gekocht bij soundimports. denk +- maand geleden. ik heb 1 woofer 2 uur gebruikt voor een testje dus daar is een kabeltje aan gesoldeerd de ander is nooit gebruikt. beide hebben hun verpakking en faktuur met garantie. nog 11 maanden ofzo.
Waarom gaan ze weg ? ik had een testje gedaan met een bepaalde MFB correctie setup en dat werkte matig. en gezien ik geen zin heb om de passieve radiatoren er bij te kopen gaan ze weg. die zijn wel handig aangezien je anders een vrij lange poort krijgt als je geen poort geluiden wil krijgen, met 14mm xmax verplaatst hij nogal wat lucht, en gezien de behuizing klein is, is de vraag waar laat je die enorme poort daarbij komt dat ik teveel meuk heb en soms dingen koop die ik niet nodig heb... en het is tijd om eens op te ruimen. er volgt vast nog meer spul. heeeel veeel cnc gerelateerd.
nieuw prijs voor het setjes was 272 mogen weg voor 225, ex verzenden,
excuses voor de fotos, deze telefoon is echt niet lekker, of ik snap er niks van.
Review met metingen hier https://audioxpress.com/article/test-be ... pique-line
Setje gekocht bij soundimports. denk +- maand geleden. ik heb 1 woofer 2 uur gebruikt voor een testje dus daar is een kabeltje aan gesoldeerd de ander is nooit gebruikt. beide hebben hun verpakking en faktuur met garantie. nog 11 maanden ofzo.
Waarom gaan ze weg ? ik had een testje gedaan met een bepaalde MFB correctie setup en dat werkte matig. en gezien ik geen zin heb om de passieve radiatoren er bij te kopen gaan ze weg. die zijn wel handig aangezien je anders een vrij lange poort krijgt als je geen poort geluiden wil krijgen, met 14mm xmax verplaatst hij nogal wat lucht, en gezien de behuizing klein is, is de vraag waar laat je die enorme poort daarbij komt dat ik teveel meuk heb en soms dingen koop die ik niet nodig heb... en het is tijd om eens op te ruimen. er volgt vast nog meer spul. heeeel veeel cnc gerelateerd.
nieuw prijs voor het setjes was 272 mogen weg voor 225, ex verzenden,
excuses voor de fotos, deze telefoon is echt niet lekker, of ik snap er niks van.