5.5 inch woofertjes met 14mm xmax en het Patented dual gap MMAG motor design (dual coil). , ach gewoon even de data sheet en test lezen, leuke is dat ze tot 3-4 khz inzet baar zijn , dus ook geschikt voor een 2 weg.
Review met metingen hier https://audioxpress.com/article/test-be ... pique-line
Setje gekocht bij soundimports. denk +- maand geleden. ik heb 1 woofer 2 uur gebruikt voor een testje dus daar is een kabeltje aan gesoldeerd de ander is nooit gebruikt. beide hebben hun verpakking en faktuur met garantie. nog 11 maanden ofzo.
Waarom gaan ze weg ? ik had een testje gedaan met een bepaalde MFB correctie setup en dat werkte matig. en gezien ik geen zin heb om de passieve radiatoren er bij te kopen gaan ze weg. die zijn wel handig aangezien je anders een vrij lange poort krijgt als je geen poort geluiden wil krijgen, met 14mm xmax verplaatst hij nogal wat lucht, en gezien de behuizing klein is, is de vraag waar laat je die enorme poort daarbij komt dat ik teveel meuk heb en soms dingen koop die ik niet nodig heb... en het is tijd om eens op te ruimen. er volgt vast nog meer spul. heeeel veeel cnc gerelateerd.
nieuw prijs voor het setjes was 272 mogen weg voor 225, ex verzenden,
excuses voor de fotos, deze telefoon is echt niet lekker, of ik snap er niks van.
2 x Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
2 x Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op do 03 okt 2024, 2:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Je maakt me nieuwsgierig. Welke opnemer heb je gebruikt en welke openlusversterking kon je halen?
De woofers zou je ook altijd nog in een gesloten kast kunnen stoppen i.c.m. een equalizer, dat gaat even diep en hard als met MFB. De harmonische vervorming ligt alleen hoger.
Re: Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Nou het MFB gedeelte was niet mijn ontwerp dus daar kan ik niet echt iets over zeggen , hoe dan ook met EQ op pompen was ook iets wat we gestest hadden en dat gaat inderdaad net zo goed, (kwam ook op de zelfde vervorming uit trouwens) dus iets gaat er wellicht niet helemaal goed.. of wel dus vandaar dat we later nog een testje doen met een originele MFB van philips, correctie vs alleen EQ.Chocomel schreef: ↑wo 25 sep 2024, 18:59Je maakt me nieuwsgierig. Welke opnemer heb je gebruikt en welke openlusversterking kon je halen?
De woofers zou je ook altijd nog in een gesloten kast kunnen stoppen i.c.m. een equalizer, dat gaat even diep en hard als met MFB. De harmonische vervorming ligt alleen hoger.
Hoe dan ook was dit een gevalletje domme aankoop. ik koop vrijwel nooit dure drivers. mede omdat ik dingen vaak best lang laat liggen. dus dacht beter dat iemand anders er wel iets mee gaat bouwen en dan neem ik mijn verlies.
Re: 2 x Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
Je post is inmiddels ruim een jaar oud, maar zijn ze nog te koop toevallig? :3
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3258
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: 2 x Dayton Epique E150HE-44 Subwoofers (1 maand oud)
@Yannick:
je kunt Wrinex via zijn profiel een email versturen, allicht zie hij die beter dan een melding via het forum
memberlist.php?mode=viewprofile&u=7602& ... 005703825f
je kunt Wrinex via zijn profiel een email versturen, allicht zie hij die beter dan een melding via het forum
memberlist.php?mode=viewprofile&u=7602& ... 005703825f
