Ooit heb ik de software ergens in 2019 overgezet van oorspronkelijke versie naar (ineens!!!) FW1.42. De subwoofer - voor SEAS - filters deden het niet meer, alles leek op zijn kop te staan.
Ik heb de filters vanaf aantekeningen opnieuw gemaakt, maar het is nu eigenlijk een boom-box. [Vroeger was het zo'n soepele sub qua geluid; het is veranderd en ik heb er geen grip meer op.]
1) moet ik de nieuwste FW installeren, heeft dat zin? Of moet ik toch de overgeslagen (mandatory) Firmware laden? Wie weet zette die tussenversie een paar logische schakelaars om. . .
2) Ik heb van de week een helemaal nieuw filter gemaakt (naam: magnepan1) en dat opgeladen. Er is nu een magnepan1.dsp file. Maar nadat ik een weer nieuw filter maakte (magnepan2) en ik uploadde dat, bleef het controle paneel volhouden dat het om magnepan1 gaat. De upload van de MP2 presets werkt; ik merk ook dat mijn instellingen life veranderen. Finder zegt: Er is geen magnepan2.dsp. Wel een magnepan2.xml. En de magnepan1 staat niet bij de files die ik kan importeren. Helemaal onbekend, geen .xml te vinden in Finder.
(Ik gebruik Windows 7 en Parallels op een Macbook uit 2010.)