Deze NAD versterker staat al een tijd hier op de plank, en ik doe er niets mee. Is van mijn maat Rene geweest, en hij zou willen dat er een betere bestemming voor is, liefst bij een liefhebber.
Hij doet het wel, maar zal ongetwijfeld ergens wat aandacht nodig hebben.
Is gratis af te halen, of kan mee naar de luisterdag in Zeewolde.
Groet,
Satefan
Voor de liefhebber: NAD 3240PE Stereo Amplifier
Moderator: Beheerdersteam
